SOCIAL MEDIA

beauty tip: TheBalm

2. apríla 2018
Keďže som za posledné dni dostala niekoľko balíčkov so zaujímavou kozmetikou, rozhodla som sa, že vám počas celého tohto týždňa prinesiem články plné kozmetiky. Začíname dneškom, kedy vám chcem predstaviť jeden perfektný rúž, ktorý som si okamžite zamilovala.

Zo stránky ElNino.sk mi prišiel krásny rúž značky TheBalm. Túto značku milujem nielen vďaka jej kvalitným výrobkom, ktoré majú naozaj všetko to, čo sľubujú, ale aj vďaka ich krásnym obalom, ktoré sú nádherné! Vždy ma vedia zaujať a nikdy nie som z nich sklamaná.

Rúž, ktorý mi nedávno prišiel má názov TheBalm Meet Matt(e) Hughes. Je to tekutý rúž v krásnom, tmavo ružovom odtieni s názvom "Charming". Dlho som uvažovala, ktorý odtieň si vezmem. Najprv som chcela zvoliť klasiku, červený, pretože túto farbu nosím skoro každý deň, no nakoniec som sa rozhodla, že vyskúšam inú, keďže doma mám červených rúžov až až. Nakoniec som spravila veľmi dobre, že som si tento odtieň vzala, pretože je perfektný a dalo by sa povedať, že je až taký "nude".
Na dlhotrvajúcich rúžoch nemám moc rada to, že dosť vysušujú pery a neskôr sa začnú robiť nepekné "šupinky". Pri tomto rúži som s tým nemala vôbec problém. Skvelo pery hydratoval a najmä, vydržal veľmi dlho bez toho, aby som ho musela nejako opraviť. Mohla som bez problémov piť kávu (a nezanechávať po sebe odtlačky na šálkach, ktoré viem, že idú neskutočne ťažko dolu! :D) alebo niečo jesť. Nemusela som sa báť, že by som po jedle vyzerala nejako "zle" a hneď by som musela utekať na toaletu prerúžovať sa. Presne toto je to, čo očakávam od kvalitných a dobrých rúžov - dlhotrvácnosť, dobrú farbu a príjemnú textúru na nosenie.
Okrem skvelej výdrže, príjemnej textúry a krásnej farby, má tento dlhotrvajúci rúž aj veľmi príjemnú vôňu. To je takisto veľmi dôležitým znakom. Ak mi totižto rúž nevonia, väčšinou zapadne prachom niekde v kozmetickom kufri na spodku. Tento rúž má naozaj krásnu vôňu, ktorá mi pripomína nejaké mentolové cukríky.
Nechýba ani veľmi dobrý aplikátor, vďaka ktorému sa rúž nanáša jednoducho. Je vhodný aj tie ženy, ktoré mávajú problém s presným nanesením farby. Jednoducho si rúž nanesiete, počkáte pár sekúnd kým zaschne a hotovo, môžete vyraziť.
Rúž od TheBalm som mala poprvýkrát, no som s ním veľmi spokojná a viem, že neostanem len pri jednom! :)
A čo vy, skúšali ste už nejaký rúž od tejto značky? :)

12 komentárov :

  1. Looks so pretty on! Love it!!!

    www.fashionradi.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. amazing color!! I must to try it

    kisses dear
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásný odstín a na rtech vypadá rtěnka vážně skvěle :) Já takový odstín nemám, přestože se mi moc líbí pokaždé, když ho na některé ženě vidím. Výdrž super, hodně rtěnek se obtiskává no. Já tuto značku nemám doma, považuju ji momentálně pro mě za dražší. Ale koukám na odkaz, co je v článku a cena je fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. That's such a beautiful colour wow! x

    - Eternalleigh.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Such a beautiful shade cause I lvoe The balm too!<3



    www.ismurfshion.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Thanks a lot :D

    nice review my friend :D this color fits perfect on you :D

    NEW OUTFIT POST | WE ALL HAVE PHASES LIKE THE MOON :o
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Bože, ty jsi nádherná! :) od the balm mám paletku na oči, nude dude :D
    V3ronika life

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Aaach miluju tuhle barvičku. Mám podobný matný ,,lesk" od Essence a nemůžu si ho vynachválit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. This lip color looks so good on you and sounds amazing!

    xox Kirsten // http://kirstenwendlandt.com/sunday-brunching-carbon-bar/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. wow!!!
    really love those products!!!

    http://www.itzytrendy.com/2018/04/coachella-weekend-1.html

    OdpovedaťOdstrániť