SOCIAL MEDIA

metallic

19. marca 2018
Po hektických dňoch vám dnes prinášam recenziu na novinky, ktoré mi počas týždňa pristáli v schránke. Alebo presnejšie, pristáli na stole. Je to niekoľko výrobkov od Dermacolu, ktoré ma potešili a okamžite som si ich zamilovala.
Myslím, že bez zbytočných rečí sa môžeme pustiť hneď do recenzie.

Prvé dva výrobky, ktoré tu dnes pre vám mám, ma úplne dostali. Ak sledujete blog dlhšie, určite viete, že milujem rúže. Nosím ich na dennom poriadku a najradšej mám červené alebo nejaké tmavé odtiene. Práve preto, keď som uvidela tekuté metalické rúže Metallic Lips, okamžite som ich skúšala a zamilovala som sa do nich. Sú to intenzívne farby, ktoré na perách vydržia naozaj veľmi, veľmi dlho a to aj napriek tomu, že pijete alebo niečo jete. Ja mám doma odtiene 04 a 05, s ktorými som veľmi spokojná. Nerozpíjajú sa, perfektne držia a majú vysokú pigmentáciu :) Ak teda hľadáte niečo nové, pretože vás klasické rúže už omrzeli, stavte na tieto!
Ďalej som si v balíčku našla aj krásne metalické ceruzky na oči. Ceruzky často nepoužívam, skôr používam tekuté linky, no občas aj ja rada zaexperimentujem. Teraz môžem, pretože ceruzky na oči Magnetic Metal, majú krásne farby, ktoré sa lesknú a majú jemnú textúru, vďaka ktorej sa s nimi pracuje veľmi dobre a jednoducho.
Farby ako modrá či zelená sú naozaj neobvyklé na bežné nosenie, no ak sa vám hodia k oblečeniu, ktoré máte na sebe, tak prečo nie? Dve ďalšie ceruzky - zlatá a taká tmavšia zlatá, dalo by sa povedať že rose gold, sú podľa mňa skvelé aj na bežné nosenie do nejakého bledšieho líčenia. Za mňa tieto ceruzky určite áno! :)
Takisto som si práve teraz všimla, že sú vodeodolné a najmä dlhotrvácne, pretože vydržia až 16 hodín! Pri bežnom dni je úplne normálne, ak potrebujete, aby vám nejaký výrobok vydržal veľmi dlho na tvári.
A poslednú vec, ktorú pre vás mám je malý očný tieň. Takéto očné tiene doma od Dermacolu mám a som s nimi veľmi spokojná. Tento tieň patrí takisto do metalických odtieňov. Výhodou týchto očných tieňov je najmä to, že majú skvelú pigmentáciu a neopadajú z očí už za pár hodín. Vydržia na nich naozaj veľmi dlho. Tento tieň v kombinácií s jednou z ceruziek bude vyzerať úplne perfektne a už sa nemôžem dočkať, na akú príležitosť túto kombináciu spravím.
Výhodou tieňov je aj to, že sú malé a nemusíte nosiť celú paletku. Stačí vám vziať si jeden malý tieň a zmestíte sa aj do menšej kabelky :)

Skúšali ste už nejaký z týchto výrobkov?

33 komentárov :

  1. These metallics shades look stunning!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Z týchto noviniek som ešte nič neskúšala ale tie rúže ma zaujali :-)

    Suesanqa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jsem spíš na matné barvy, ale sakra, tohle je fakt povedený :)

    Maris Novotná

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Oh, I really like pencils! Perhaps I can order them. I think you can make an interesting make-up with their help.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vypadá to všechno skvěle! Hlavně je super, že ty rtěnky vážně vydrží:).
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Those shades look really great, perfect for glam makeup. Will be on the look out for these.

    https://inosbunker.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Metalické rtěnky vypadají báječně, jen bych uvítala třeba i nějaké světlejší odstíny :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zdá sa mi, že v ponuke sú aj trochu jemnejšie odtiene :)

      Odstrániť
  9. Já miluju metalické odstíny! :) Moc se mi líbí. Určitě ti budou slušet.

    TheWayByA

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Odpovede
    1. Jasné, každého nemusia :) Mňa zaujali najmä vďaka tomu, že sú trochu iné, ako klasické rúže :)

      Odstrániť
  11. Love this products!!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: THE TREND: PLUFFY COAT

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Já osobně kosmetiku v metalických odstínech vůbec nenosím, ale rtěnky se mi na ostatních hrozně líbí, když to umí správně zkombinvoat :)

    Karolína & Maličkosti ze života

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, treba ich správne skombinovať a vtedy vyzerajú perfektne! :)

      Odstrániť
  13. Great colors ! Love this post :) xx

    NEW POST :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2018/03/hello-spring.html

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ive never heard of this brand before, but the colors look absolutely amazing!!

    Andrea//

    http://justohana.blogspot.com.es

    OdpovedaťOdstrániť
  15. The brand is also new for me!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Nice post! They look great!
    Have a great day!
    La ilusión de Nina- http://lailusiondenina.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Such a great post
    Gros bisous

    http://www.gallech.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. These metallic beauty products look great!

    Xo,
    Miki
    http://mikialamode.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. I love how metallic they are! So magical would totally rock this!

    Aicha | The Fashion Heist

    OdpovedaťOdstrániť