SOCIAL MEDIA

new bag

27. augusta 2017
Nemám rada nedele. Jednoducho ich nemám rada. Nielen preto, že keď je školský rok, musím sa v tento deň pripravovať do školy, nejako sa nachystať a podobne. Je to tak aj počas letných prázdnin. Akoby mi tá nedeľa brala pekný týždeň, ktorý som si vytvorila.
Nedele sú pre mňa smutnými dňami. Sama si to neviem vysvetliť, jednoducho je to tak. Horšie je to aj vtedy, keď v nedeľu večer zapadá slnko. Akoby sa všetko končilo.
Naopak pondelky, ktoré prichádzajú hneď po nedeli mám rada. Som možno čudná, ale mám ich naozaj rada. Prichádza nový týždeň, čistý štít a môžem začať znova. Môžem robiť všetko to, čo ma baví, môžem zažiť nové zážitky, ktoré sa mi zapíšu do pamäte.
Proste prichádza nový týždeň, ktorý mi ponúka niečo nové. Čisté, nepopísané papiere a riadky, ktoré sú pripravené na to, aby som ich zapísala novými myšlienkami, spomienkami a zážitkami.


16 komentárov :

  1. Kabelka je pěkná a jednoduchá :) také nemám ráda neděle, ale během toho školního roku. O prázdninách téměř nevím, co je zrovna za den :D

    Lady Lenna

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ani ja nemám rada nedele.. pondelky mi nevadia ale nedele, to je pre mňa humus :D Krásna taška :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Beautiful bag, looks so nice!
    Great post :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Milujem ke´d sa mi stane nejaký krásny alebo super zážito. Ihneď si to potom zapisujem do denníka. <3

    www.annslifea.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kabelka je veľmi pekná :) Nič prehnané, jednoduché. Tiež nemám rada nedele. Neviem to odôvodniť, ale je to tak.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Taky nemám neděle ráda, přijde mi, že vždycky strašně rychle utečou a nevím no, jsou pro mě synonymem stresu z nadcházejícího (školního) pondělí..

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Upřímně se mi kabelka moc nelíbí a připadá mi taková nekvalitní, ale důležité e, že ty jsi spokojená :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ta kabelka je nádherná! Já to mám přesně naopak, neděle mi nevadí a pondělky nesnáším:D

    https://windypinkstyle.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. hej, ja to mám s nedeľami tak isto ako ty... :D kabelka je veľmi pekná :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tiež som neznašala nedele ale to bolo dávno keď som ešte chodila do školy teraz niekedy už ani neviemn aky je deň a to nehovorím keď mam dovolenku :-DD pekna taška:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. It looks so chic and neat! x

    https://vanessaventuri.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. LOVE THOSE SHOES!!
    -Lauryn
    www.ElegantChances.com

    OdpovedaťOdstrániť