SOCIAL MEDIA

floral + black

23. augusta 2017

Milujem skoré rána. Dokonca až tak skoré, že vidím východ slnka aj v lete. Jednoducho mám vždy dobrý pocit, keď som hore o niekoľko hodín skôr, mám čas naplánovať si celý deň, spravím si mnoho vecí dopredu a deň je akoby dlhší. Som vždy o krok vpred pred ostatnými. A ten pocit je nejaký upokojujúci.

Keď sa pozriem späť, o pár rokov, vidím seba, ako som vstávala o deviatej-pol desiatej. Mala som omnoho kratší deň, no roboty veľa nebolo, takže som sa nemusela nikam hnať. "Hešteg" životzozákladnejškoly. Naučila som sa však to, že skoré vstávanie je dobré, zacvičím si hneď, ako vstanem, pozriem maily, dám si dobrú kávu, dobré raňajky a deň sa môže začať. Čo je jednoduchšie a lepšie? Nič, pretože nad tie najlepšie skoré rána jednoducho nemá naozaj nič! Ani dlhé vyspávanie.

7 komentárov :

  1. Really nice outfit, I like the shirt a lot!


    Best, Gilda
    www.itsgilda.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekný článok! Od dnes vstávam skoro! :D

    www.annslifea.blogspot.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já jsem naopak přesně ten typ, kterej potřebuje prospat půlku dopoledne :D Zkoušela jsem vstávat dřív, nřizovala jsem si budíka, abych toho ráno stíhala víc, ale vždycky to dopadlo tak, že jsem další dvě hodiny koukala do stropu a nebyla jsem schopná vstát :D ..pro mě holt ranní vstávání nejsou :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ach ano, to máš pravdu. Člověk toho daleko víc stihne a má zároveň delší den, který si může užít. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já si ráda pospím, ale zase když vstanu dřív, tak mi přijde tak mám nakonec víc energie, než když si pospím.:) Triko je super.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nice one!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť