SOCIAL MEDIA

shopping tip: PlnáPeněženka.cz

9. júla 2017
Len málokedy sa mi stane, že sa mi nejaká webstránka zapáči natoľko, aby som o nej hovorila iným alebo dokonca písala na blog. Niekedy však aj ja ocením to, keď mne iní ľudia alebo bloggeri dajú do známosti niečo nové, o čom som doteraz ešte nevedela a mohla by som to využiť vo svoj prospech. Práve preto sa mi veľmi páči aj celý význam stránky PlnáPeněženka.cz. Zo začiatku som tomu moc nechápala, no po chvíli som sa na nej orientovala "ako doma" a hneď som vedela, o čo sa jedná. Ak ste tu ešte nikdy nenakupovali, určite vám veľmi rada ukážem, ako na to.


PlnáPeněženka.cz je cashback portál, na ktorom pri každom nákupe na nejakom e-shope, získate peniaze naspäť. Je to výhodné najmä z toho dôvodu, že čím vyššiu čiastku máte, tým viac ušetríte a budete sa cítiť lepšie, aj keď miniete vysoké čiastky. Aspoň ja to tak robím, aby som nemala potom výčitky svedomia :D (#shopaholic).
Na tomto portále nájdete naozaj veľa internetových obchodov, v ktorých môžete nakupovať. Či už sú to obchody s oblečením, kozmetikou alebo nejakými doplnkami do domácnosti, nájdete ich v zozname, ktorý je jednoduchý na prezeranie a všetko rýchlo nájdete.
Registrácia je zadarmo, takže sa nemusíte báť zbytočných poplatkov. Ja som sa takisto už dávnejšie registrovala na tejto stránke a prinieslo mi to samé dobré výhody. Okrem klasických slovenských a českých e-shopov tu nájdete aj tie zo zahraničia ako napríklad známy Ebay či Aliexpress.

Veľké plus dávam najmä tomu, že stránka je veľmi prehľadná a nikdy mi nezaberie nejako veľmi dlho, aby som si našla všetko to, čo potrebujem. V kontakte s týmto portálom môžete byť cez Facebook či dokonca aj Twitter.
Novinkou sú aj kupóny. S tými dokážete ušetriť ďalšie peniaze, napríklad vďaka akciám, novinkám či zľavám.

Prejdime ale už k postupu:

  1. Prihlásite sa pomocou svojho účtu
  2. Nájdete si svoj e-shop, v ktorom chcete nakupovať
  3. Objednajte si oblečenie, ktoré chcete tak, že sa prekliknete na daný e-shop prostredníctvom Plnej Peněženky
  4. Objednajte si všetko, čo potrebujete
  5. Peniaze sa vám pripíšu na váš účet Plná Peněženka
Postup je naozaj veľmi jednoduchý. Je to úplne klasické nakupovanie, len s tým prídavkom, že sa prekliknete na jednotlivý e-shop pomocou tohto portálu. 
Ak máte nejaké otázky, odpovede nájdete určite na webstránke. Takisto tam nájdete aj najnovšie recenzie užívateľov či najnovšie pridané e-shopy, ktoré tam doteraz neboli. Ponuka je naozaj veľmi široká, takže stačí už len vytvoriť profil a nakupovať! :) 

Plná Peněženka je dokonca už aj na Slovensku, čo je naozaj perfektné! :)

A čo vy? :) Poznáte PlnáPeněženka.cz? Používate tento portál? :)

5 komentárov :

  1. Portál poznám a niekoľkokrát som na nom aj nakupovala. Určite však teraz znova skúsim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento portál znám, ale nepoužívám :) Celkově moc na internetu nekupuju, takže tahle webová stránka je pro mě zbytečná, ale nápad je to super :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nakupujem na internete a poznám tento portál, ale... neviem, nejak tomu neverím :D.
    ale článok je super a určite skvelý typ na vyskúšanie niečoho nového! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzerá to zaujímavo. Uvidím, v budúcnosti možno skúsim :)

    OdpovedaťOdstrániť