SOCIAL MEDIA

crop and crop

3. júla 2017
Keď sa povedia crop topy, hneď ma napadne niekoľko kombinácií a pekných topov, ktoré by som našla u mňa v šatníku a skombinovala ich. Práve kvôli tomu som si nedávno objednala túto bomberu, ktorá vyzerá naozaj perfektne, štýlovo a je crop.

Doma mi visí na vešiaku hneď niekoľko bomberiek, ktoré môj ocino volá "pracovný úbor", a veľmi rada ich nosím za každého počasia. Okej, v týchto teplách nie, ale keď je vonku chladnejšie, bomberka to istí.


Nemala som však doteraz žiadnu, ktorá by bola aspoň sčasti crop. Vždy to je klasická alebo dlhšia. Tentokrát však mám presne naplánované, s čím ju skombinujem! :) A sľubujem, že outfitové články sa vrátia znova do normálu, pretože s voľnými dňami prichádza aj viac času.



9 komentárov :

  1. Such an amazing bomber jacket!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. amazing! love it

    kisses dear
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wow wonderful post, love it! :)
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Miluji bombery, ale cropy už tak moc ne. :D Ale je fakt pěkná!
    catthegdiaries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. that bomber is seriously cute! I love the big patch on the back!

    www.prettyinleather.net

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Podobný bomber mám doma a už se těším až ho zase na podzim vytáhnu!
    Ennepenne.cz

    OdpovedaťOdstrániť