SOCIAL MEDIA

beauty tip: sun protection

20. júla 2017
V minulom článku som vám predstavila niektoré výrobky na opaľovanie. Dnes tu mám pre vás ďalšie dva, ktoré mi nebudú určite chýbať na dovolenke! Prišli mi z ElNinoParfums, kde som si našla ďalších asi sto výrobkov, ktoré mi doma ešte chýbajú a musím si ich zaobstarať :D Takže, ideme na to!


Prvý výrobok je od známej značky Dermacol, ktorá ma asi nikdy nesklamala. Ich opaľovacie krémy som už mala možno vyskúšať, no tento ešte nie. Dermacol Sun SPF20 je to vysoko vodeodolné mlieko na opaľovanie. Tento stupeň sa radí do strednej ochrany, ktorú vždy používam nielen ja, ale aj celá moja rodina. Moja pokožka má tendenciu opáliť sa veľmi pekne, do hneda a len málokedy sa nejako spálim. Presným opakom je moja mamina, ktorá sa veľmi jednoducho spáli. Pre oba druhy pokožky sa však skvelo hodí tento ochranný faktor.
Mlieko nie je vôbec mastné. Mám skúsenosti s tým, že vysoko vodeodolné krémy či mlieka sú kvôli tomu veľmi mastné, no tento nie je vôbec. Jednoducho ho rozotriete, neostávajú žiadne biele stopy a chráni vás aj vo vode. Do pokožky sa jednoducho vstrebe a môžete ísť okamžite plávať.

Správny výrobok na opaľovanie je veľmi dôležitý najmä kvôli tomu, aby ste sa nespálili, no má aj iné  ochranné úlohy. Medzi tieto úlohy patrí napríklad aj ochrana pokožky pred chorobami či inými nepriaznivými účinkami slnka. Práve kvôli tomu sa vždy poriadne krémujem. Na pláži sme väčšinou s rodinou od rána, počas doobedia až do poobedia. Práve okolo jedenástej až dvanástej je slnko najsilnejšie. V tomto období sa moc na slnku neukazujem alebo sa poriadne krémujem.

Druhá vec, ktorá perfektne dopĺňa tú prvú, je balzam na pery s UV faktorom - PIZ BUIN In Sun SPF30. Mnohí ľudia zabúdajú na dôležité partie tela, medzi ktoré patria aj pery. Vysoký ochranný faktor 30 je skvelý a ochráni pery najlepšie ako sa dá. Vaše pery potrebujú dostatok hydratácie a ochrany. Mnohokrát sa mi stalo, že na dovolenke som mala neskutočne vysušené pery a žiaden balzam mi nepomohol. Práve tento balzam je však na to ako stvorený.

Okrem toho, že má veľmi dobré účinky, príjemne vonia. Je bezfarebný, takže nebudete mať žiadnu farbu na ústach. Má aj pekný dizajn a celkovo sa hodí do každej plážovej tašky. Určite by tak ani vám nemal chýbať. Je úplne jedno či idete na dovolenku k moru, na kúpalisko alebo len do mesta, slnko striehne úplne všade. Ochráňte sa naozaj dobre! 

9 komentárov :

  1. super článok♥ prosím pozri sa do svojho gmailu, napísala som ti tam. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. thanks for the tip!! it was super helpful

    www.blossomikebana.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kolem Dermacolu už nějákou dobu chodím v drogerce, docela by mě lákal.:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  4. SPF is so, SO important! Great post, lady!

    -Ashley
    Le Stylo Rouge

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Myslím, že se po tom balzámu poohlédnu, už delší dobu nějaký takový potřebuju :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já bych ráda zkusila něco na opalování ale furt se bojím :D

    OdpovedaťOdstrániť