SOCIAL MEDIA

beautiful wallet

9. júna 2017
Ešte dávno, keď som bola menšia, som vždy túžila po veľkej peňaženke, akú mávala moja mamina alebo herečky v obľúbených filmoch. Jednoducho sa mi páčilo, že peňaženka jednoducho nemusí byť len niečo, čo sa vhodí do kabelky a nosíte v tom peniaze a kartičky z rôznych obchodov a bánk, ale mňže to byť celok, ktorý keď vytiahnete, každý sa na ňu pozrie a povie si: "Wáu, naozaj krásna peňaženka!" Dlho som mala problém nájsť si nejakú peknú, ktorá by mi vyhovovala či už dizajnovo alebo veľkosťou. Nakoniec som ju aj našla a teraz v nej mám úplne všetko. Keď si ju náhodou zabudnem doma alebo mám menšiu kabelku, do ktorej sa nezmestí alebo zaberá priveľa miesta, cítim sa akoby bez ruky. Nosím v nej veci od peňazí, cez kartičky, tabletky, náplaste až po malé skladacie nožničky, na ktoré sa spolieha úplne každý kto ma pozná.

Niekedy nastáva ten problém, ktorý som už načrtla. Peňaženka je jednoducho veľká, a keď nemám svoju klasickú veľkú kabelku, nedá sa mi nosiť úplne všade. Vtedy prichádza na rad to, že si zo sebou beriem iba bankomatovú kartu, kartičku na autobus a do školy a nejaké osobné kartičky, ktoré mám. Všetko to potom nosím iba po vreckách kabeliek a nie je to nič príjemné. Dlho som hľadala nejakú menšiu peňaženku, ktorá by sa mi hodila, páčila by sa mi a bola skvelej veľkosti, no naozaj nikde takej nebolo. Bola som už zúfalá, až som raz hľadala na internete niečo úplne iné a táto peňaženka mi padla do oka.



Našla som ju na stránke Gamiss.com a hneď som vedela, že si ju objednám. Jednoducho sa mi tak zapáčila a padla do oka, že som ju vzala bez premýšľania. A to ja vždy keď niečo kupujem jednoducho musím uvažovať nad tým, či sa mi bude k niečomu hodiť, či si ju mám vziať a podobne. Naozaj sa mi zapáčila tak, že som ju hneď vzala.
No, a zistila som, že aj z takej banálnosti ako je nákup peňaženky môže vzísť príbeh, ktorý je naozaj dosť dlhý :D Páči sa vám táto peňaženka? :) 

11 komentárov :