Používa službu Blogger.

a lot of goodies from Dermacol

13. marca 2017

32 komentárov :
Ahojte!
Dnes mám pre vás veľkúú recenziu výrobkov Dermacol, ktoré mi nedávno prišli. Okrem toho mi prišlo aj krásne prekvapenie, ktoré ma veľmi potešilo a musím povedať, že značka Dermacol vie, ako na mňa! ♥ Nádherné kúsky a takéto prekvapenia sú vždy to najlepšie :)
Presne všetky tieto produkty mi prišli a ak máte čas, spravte si kávu, čaj alebo kakao a pustite sa do čítania, pretože všetky výrobky sú krásne a zaujímavé! :)

Začnime s novými lakmi 5 Day Stay, ktoré si môžete zakúpiť. Prišli mi dve farby ktoré sú krásne a vhodné na jar či leto :) Ďalšie dve fľaštičky obsahujú bázu na rýchle zaschnutie a ultra lesk, ktorý dá nechtom ešte lepší výzor. Musím povedať, že lak mi vydržal viac ako 5 dní. Síce som neumývala riad a nemáčala som si nejako moc ruky vo vode, do siedmeho dňa vyzerali na nechtoch farby krásne a bez odlupovania. Vyskúšala som aj rýchle schnutie, ktoré ma veľmi prekvapilo. Tento "lak" sa dáva ako spodná báza pod necht a vďaka tomu vám rýchlejšie zaschne lak na nechtoch. Musím povedať, že lak schol kratšie ako klasicky. Vždy mám problém, že po nalakovaní okamžite niečo robím a celá manikúra sa mi zničí. Presne pre toto vždy potrebujem nejaký lak, ktorý by mi pomohol. Fast Dry od Dermacolu je to pravé! :) Lak Ultra Gloss spraví na nechtoch skvelý "povlak" a vďaka tomu vyzerá necht krásne a žiarivo.

Drevená ceruzka na oči True Colour Eyeliner ponúkajú perfektné a krásne farby, ktoré ma úplne zaskočili. Síce na oči nepoužívam ceruzku, ale tekutú očnú linku, bolo na čase zmeniť to. Predsa len, zmena je život a konečne som zistila, že ceruzka na oči je niečo, čo mi v líčení chýbalo! A nielen čierna farba, ale aj tmavo zelená alebo fialová. Všetky farby sú krásne a  perfektne sedia na očiach. Farbu stačí pretrieť niekoľkokrát po očiach a líčenie vyzerá perfektne! Sú za skvelú cenu a vydržia na oku celý deň bez toho, aby sa rozotreli alebo sa inak pokazili. Výhodou je aj skvelá cena, za ktorú si ich môžete kúpiť :)

Ďalšou vecou, ktorá ma neskutočne potešila boli ceruzky na ústa True Colour Lipliner. Určite dobre viete, že som maniak na rúže a je to jeden z najobľúbenejších kozmetických kúskov, ktoré si kupujem. Tieto ceruzky ma úplne nadchli najmä farbami, ktoré mi prišli. Tieto odtiene, ktoré sú ladené do ženských farieb ako je ružová a červená, sú pre mňa ako stvorené. Na perách perfektne držia a nemusíte sa báť ani rozmazania. Skvelé je, že sa tieto farby perfektne hodia ku každému červenému či bledšiemu rúžu a jednoducho si nimi vždy obtiahnem obrysy pier :)

Ďalšou alternatívou, ktorá je vhodná namiesto tekutej očnej linky je aj táto 16h Matic Eyeliner. Je vodeodolná a ma perfektné krytie! Už po prvom nanesení som mala krásne očné linky, ktoré nosím každý deň. Nanášajú sa jednoducho, nerozmažú sa a aj po celom dni v škole som ich mala po príchode domov také, ako ráno. Vďaka tomu som ich vymenila za tekuté očné linky a teraz používam skoro stále iba tieto. Výhodou je aj to, že sa skvelo vysúvajú z obalu a majú praktické balenie :)


A nesmiem zabudnúť ani na tieto nádherné antistresové omaľovanky, ktoré mi prišli ako prekvapenie. Veľmi ma to potešilo a je to jedna z najkrajších vecí, ktoré mi prišli! :) Veľmi pekne zaň ďakujem :) ♥

Fashion blogger, book and food lover, copywriter. Hope you like this post :)

32 komentárov :

  1. Nádhera vypadají hezky, jak tužky, tak laky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Všetko má aj super kvalitu na na nechtoch či očiach vyzerajú super :)

      Odstrániť
  2. Ty nové laky vypadají dobře, budu muset nějaký vyzkoušet :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite skús, vydržia na nechtoch naozaj dlho :)

      Odstrániť
  3. Krásná sadička! Vypadají krásně !

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Takových pěkných věcí! Omalovánky jsou super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. i love the sketchbook!

    x
    dahi

    p.s. win products from canel and jord on my blog until the 18th of march! http://www.strangeness-and-charms.com/2017/03/shooting-giveaway-celebrate-strangeness.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Amazing blog post and great photos.
    I am glad you enjoyed reading my recent post and thank you for the comments!!
    MyLyfeMyStory

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Novinky Dermacol obhlížím u všech a musím říct, že vypadají vážně skvěle !

    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A naozaj aj sú! Olrem tohto všetkého aj ich 16 h rúže :)

      Odstrániť
  8. Mňa by z toho potešili najviac laky a kontúrky na pery, pretože ceruzky na oči nezvyknem používať skoro vôbec :)
    A aj tie maľovanky sú skvelé.
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som zas opak, úplný maniak na oči takže to bolo perfektne pre mňa :D laky sú skvelé určite vyskúšaj :)

      Odstrániť
  9. Tie konturky na pery vyzerajú dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A naozaj aj sú :) skvelo držia na perách :)

      Odstrániť
  10. Jů skvělý balíček:) Mně nejvíce zaujaly kajalové tužky.:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Pane jo to je balik veci! :D Nejvic me zaujaly ty tuzky, maji super barvicky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Farby sú krásne a sýte :) hodia sa napzaj ku všetkému!

      Odstrániť
  12. To DOPLNIŤ mě docela rozesmálo :D Hezká recenze a krásný balíček jsi dostala, mě Dermacolí novinky zaujaly všechny, ale hlavně 16h rtěnky, který jsou moje srdcovka :) No a ty omalovánky jsou boží!

    Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oh ešteže píšeš vôbec som si to nevšimla! :D ďakujem, už som to upravila:) tie 16 h rúže sú úžasné a majú perfektnú výdrž :)

      Odstrániť
  13. loving the colors of those lip liners!

    xoxo, Sakura

    https://www.midorilinea.com/blogs/midori-linea/cest-la-vie

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Wow, I'm in love with all the eye liner pencils. Lovely shades.

    http://www.fashionablyidu.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Dermacol mám velmi ráda :) všechny věci vypadají pěkně :)

    OdpovedaťOdstrániť