SOCIAL MEDIA

Valentine´s inspiration

14. februára 2017
Valentín sa pomaly blíži a ja normálne neverím, že mám už druhý článok na blogu, ktorý je zameraný na túto tému. Dnes som si pre vás namiesto kozmetiky vybrala kúsky, ktoré by sa hodili buď ako darček alebo ako skvelá výhovorka, že by ste sa chceli obdarovať sami. Pretože.. prečo sa neobdarovať, keď môžete? A ešte s takýmito úžasnými vecičkami! :)



Na Valentínsky deň či večer je vhodné dať na seba niečo romantické a najmä ženské. Práve blúzky v púdrových farbách ako je napríklad ružová sú najlepšou voľbou. Rovnako na tom je aj čierna. Tá je najlepšia v kombinácií s čipkami, ktoré na ženách vyzerajú úžasne :) Práve na e-shope SheIn som našla pár presne takýchto kúskov, ktoré sa mi veľmi zapáčili a niektoré som okamžite vkladala do košíku :)
Niektoré z tých košieľ vyzerajú veľmi letne a sú aj určené na omnoho väčšie teplo, no už teraz dopĺňam šatník s letnými vecami, ktoré budem nosiť. Posledné dve blúzky sú zaujímavo šité a veľmi sa mi poslednou dobou začali páčiť aj odhalené plecia. Evokuje mi to takú ženskosť a jemnosť.

Sukne sú ďalšou vecou, ktorá je dôležitá a nesmie chýbať v šatníku. Tieto midi sukne sú poslednou dobou moje obľúbené a také klasické "skater" skirt ako tá čierna mám v obľube takisto. Aj cez zimu nosím veľmi rada práve takéto sukne, pod ktoré dám hrubé pančušky a vyzerá to zaujímavo a inak :)
Lodičky sú kapitolou sami o sebe. Mám rada topánky na podpätku, ale keďže počas dňa veľa chodím, nebolo by to práve to najlepšie riešenie. Práve preto ich vyťahujem iba vtedy, keď je dobrá prílšžitosť a práve takéto sivo-metalické alebo trblietavé sú niečo pre mňa :)

20 komentárov :

  1. I love the floral skirt!! <3
    I hope you to my blog, kisses!!

    http://elrincondepaulagc.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Great selection!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. So beautiful!

    xo
    Claudine from www.claudinesroom.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. What a lovely inspiration! The first bluse, the first skirt and the first pair of shoes would be an interesting match! Thanks for sharing :)

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Asi chci všechno :D hlavně tu druhou bílou halenku ♥ a sukně :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super inspiration. I love this skirt.

    www.themomentsbyela.pl

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Very cool selection. I love the skirts :-*

    Melanie / www.goldzeitblog.de

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Gorgeous picks! Love that black top

    xxx, Eva
    www.dark-rebel.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ty sukně jsou nádherné, taky se mi moc líbí ten černý lace top. Skvělý výběr! ♡

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Wow, nádherné veci si vybrala. Ja by som pokojne všetko brala do môjho šatníka. Okrém tých trblietavých lodičiek, tam sa mi nepáči ich tvar, ktorý by nesedel na mojich nohách. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. nice post, love your blog :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. wow great looks dear! Nice post
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: WINTER WHITE

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Great post! Thank you!

    curlyjosephine.blogspot.ba

    OdpovedaťOdstrániť