SOCIAL MEDIA

today favourities

10. februára 2017
Keď sa povedia obľúbenci za určitú dobu, vždy sa zaseknem a neviem, čo vybrať. Veď je toľko vecí, ktoré považujem za obľúbencov, že sa to jednoducho nedá vybrať! Práve preto články o obľúbencoch za určitý čas nerobím a myslím, že tak skoro ani nebudú. Dnes som si pre vás však vybrala obľúbencov jedného dňa. Sú to presnejšie kúsky, ktoré som mala nedávno na sebe, rada ich nosím a nevedela by som si bez nich predstaviť ten najlepší outfit :)


Ako prvý je sveter. V chladnom počasí je to ten najlepší kúsok, ktorý môžete na seba dať! Príjemne zahreje, na každej postave vyzerá skvelo a tento, ktorý mi nedávno prišiel zo SheIn je jeden z najobľúbenejších, ktoré doma mám! Je mäkkučký a veľmi sa mi páči to šnúrovanie. Doma už jeden podobný mám v bordovom, no takýto v tejto krásnej hnedej farbe mi chýbal. Kvalita je úplne skvelá a určite by som doň šla ešte raz :) 

Ďalľou vecou, na ktorú je asi ešte zima, no už sa neviem dočkať toho, kedy ho vytiahnem a vyvetrám je tento klobúk. Síce som ho do outfitu nakoniec nezakomponovala, pretože vonku bolo iba 5 stupňov, skvelo by mi doň sadol. Klobúky som do minulej jari nosila len veľmi málo a doma som mala iba jeden, no tento rok to napravím a plánujem ich kúpiť niekoľko :) 
hat - Gate

Čierne nohavice sú u mňa must-have a doma mám asi štyri kusy, ktoré nosím skoro stále. Tieto mám zo Stradivariusu a musím povedať, že som nikdy nemala lepšie nohavice. Cítim sa v nich skvelo a vôbec ma nikde netlačia, nepadajú, nie sú príliš úzke no ani voľné. Majú vysoký pás, ktorý preferujem a všetky nohavice, ktoré mám doma sú s vysokým pásom. Nízky pás mi nesedí dobre, stále si nohavice musím popravovať a zbytočne ma to znervózňuje. Presne tieto nohavice môžete vidieť v mnohých outfitoch tu na blogu :)
jeans - Stradivarius

Ďalšia vec, ktorá mi nesmie chýbať skoro každý deň na rukách sú náramky alebo hodinky. Veľmi často nosím svoju Pandoru, no keď ju chcem vymeniť za niečo iné, bývajú to tieto jemné náramky, ktoré rada kombinujem ešte s nejakými inými alebo s hodinkami. 
bracelet - Forever21

Poslednou vecou, ktorú pre vás mám je kabelka. Myslím si, že tá nechýba naozaj nikomu a každá žena má vždy pri sebe nejakú. Mám rada väčšie tašky, do ktorých dám úplne všetko, no občas idem niekam do mesta aj s takouto menšou a veľmi milou kabelkou, ktorú som si nedávno objednávala z Jej.sk :) 
bag - Jej.sk

24 komentárov :

  1. wow so cool!! I like the sweater :)
    http://federicaferraro.com/il-san-valentino-piu-dolce-e-firmato-stroili/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nice sweater and hat:) Have a wonderful weekend!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky jsem si oblíbila šněrování, mám něco podobného tvému svetříku a ta kabelka je boží :) Na Jej mají krásný, kolikrát jsem o nějakou soutěžila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I love the bag <3

    http://elrincondepaulagc.blogspot.com.es/2017/02/mini-haul-de-rosegal-enamorada-con-el.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Great post!! The bag is so cute :D

    Have a nice day
    https://ourstyle-blog.blogspot.mx/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tá kabelka je úplne kjút :3
    Čierne nohavice patria k mojim NAJ počas chladných mesiacov, nosím ich oveľa radšej ako rifle. Zo Stradivariusu mi ale zatiaľ žiadne nohavice ani rifle nesadli :D
    World of Nicol | Narodeninová giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tie rifle sú super, presne také teraz hľadám :) a páči sa mi aj svetrík, podobný mám z HM :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nice selection!
    That bag is extremely cute!!! Love it :)
    Emma
    www.emmalovesfashion.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Perfect haul!! the sweater and bad are my favourites!! <3
    xx
    http://rockmyboots.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. I love your favorites <3
    Have a nice week beauty!



    www.luciagallegoblog.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. The sweater is a cool piece!
    Happy Valentine's Day!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpovedaťOdstrániť