SOCIAL MEDIA

running

16. februára 2017
Keď sa povie beh, môžu vás napadnúť dva pohľady na vec: Buď ho máte radi alebo presný opak, najradšej by ste robili hodiny iného kardia a hocičoho iného, len nech nemusíte behať. Ja patrím do prvej skupiny, ktorá má beh rada, vyhľadáva ho a už sa teším na jar a najmä letné prázdniny, keď budem mať čas vonku behať aj ráno a nebudem sa musieť ponáhľať do školy. Zatiaľ však behám doma na páse v prítomnosti Upírskych denníkov alebo iných seriálov :D
Nemôžem povedať, že by som mala úžasnú kondičku, ale myslím, že v lete sa to vždy zlepšuje a je to vidieť aj v rýchlosti, ktorá sa zvyšuje a čase, ktorý sa znižuje. Pri behaní však musím dbať aj na obuv, ktorú mám na sebe. Bežecké topánky sú jednou z najdôležitejších vecí, na ktoré vždy dávam väčšiu čiastku, pretože sa to naozaj oplatí.



Bežecké topánky
Už dlho, predlho som doma mala bežecké topánky Puma, v ktorých som okrem behania aj cvičila. Boli veľmi pohodlné, bežalo sa v nich ako v bavlnke a celých šesť rokov ma nesklamali. Myslím, že by ma nesklamali ani ďalšie dva či tri roky, pretože boli bez jedinej chyby, no predsa len, šesť rokov je šesť rokov a bolo potreba vymeniť ich za niečo nové.
Na internetovom obchode Spartoo.sk som si našla pár nových bežeckých topánok, ktoré by sa mi určite hodili nielen k bežeckému outfitu a outfitu na cvičenie, ale aj pre vykonávanie mnohých športov, ktoré mám rada. Dámske bežecké tenisky sú mnohokrát veľmi krásnych farieb, takže som si našla mnohých favoritov, na ktorých určite stavím :) 

Dobré tenisky musia v sebe ukrývať hneď niekoľko vlastností, aby vám vyhovovali. Musia byť pevné, aby vám dobre držali nohu, nesmú vám byť veľké, aby sa vám nevyzúvali a musia vám skvelo sadnúť na nohu. Je úplne zbytočné, ak by ste mali o číslo väčšie alebo menšie topánky, v ktorých by ste sa necítili dobre. 

 Na ukážku vám sem dávam aj dvoje tenisky, ktoré sa mi naozaj zapáčili a rozmýšľam práve nad týmito dvomi. Ako ste si mohli určite všimnúť, chcem zmeniť značku z Pumy na Nike. Nie je to kvôli tomu, že by som nebola so značkou Puma spokojná, no chcem zmenu a značka Nike ponúka naozaj krásne tenisky :) 
Okrem toho, raz za čas sa dostanem aj do fitka, kde vždy nosím len nejakú menšiu kabelku, v ktorej mám veci. Práve na to by sa mi určite zišla  športová taška, ktorú určite prihodím do košíka. Sestra má jednu ružovú značky Nike, ktorá sa mi veľmi páči a úplne by sa mi hodila ku každému športovému outfitu. 
 A čo vy a šport? :) Máte radi beh alebo radšej cvičíte niečo iné? :)
 

24 komentárov :

  1. Super článok!
    Na mojom blogu prebieha giveaway tak ta srdečne pozývam:) http://lifebyvan.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super článok!
    Na mojom blogu prebieha giveaway tak ta srdečne pozývam:) http://lifebyvan.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já mám běžení ráda, běhala bych, ale nemám dobré plíce, takže uběhnu deset metrů a je se mnou konec.:( Ale boty se hodí i třeba do posilky na pás, tuto variantu můžu.
    Myslím, že jsi vybrala super kousky, Nike mám ráda a obě barevné kombinace se mi líbí také.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  4. K běhání se donutím tak jednou až dvakrát do roka :-D - hrozně se mi to líbí, ale víckrát se prostě nedokopu. Chodím cvičit 2x týdně s osobní trenérkou a je to super, můžu jedině doporučit :-). Každopádně boty do fitka mám od Nike a jsem s nima strašně spokojená.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Those sneakers are gorgeous!! I love these colours for running, so inspiring!
    Steal4Style.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja som kedysi beh nenávidela, ale teraz ho mám rada :) Dobrá topánky sú základ, lebo predtým som mala nejaké trápne a dosť ma boleli nohy a nevedela som, od čoho to môže byť. Zmenila som topánky a všetko bolo ok .
    World of Nicol | Narodeninová giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ta sportovní taška je moc hezká :-) takovou bych chtěla
    SimonetaBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tak z týchto tenisiek by som si vedela vybrať hneď :))

    Desire fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Good colection! I love Nike ;) Kisses ;)

    http://flylikeaballerina.blogspot.pt/2017/02/summer-vacations-mykonos1.html

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Behať som začala niekoľko krát bohužiaľ však ďalej nemôžem a tak sa snažím udržať sa vo forme najmä yogou a najnovšie aj vo fitku! :)
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Beh mám veľmi rada a tie bordové tenisky sú top! :)

    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
  12. The sport bag looks great .-*

    Melanie / www.goldzeitblog.de

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Já běhání fakt nemůžu :D zvládnu to maximálně na páse, ale ten bohužel doma nemám, a do posilovny se mi jenom kvůli němu nechce. Radši chodím tancovat, nebo absolvuju jakékoliv jiné kardio, přesně jako píšeš :D

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Love the shoes! Great picks :)

    What about following each other on bloglovin? <3

    Caro x
    http://nilooorac.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Kdysi jsem běhala 3x týdně vždy ráno před školou, ale přestala jsem s tím a je těžké se do toho režimu opět vrátit.

    estervalcharova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. great brand!!!


    look con americana y deportivas
    http://eltrasterodecris.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Thanks for winter sports inspirations.
    Running is the best :)

    www.themomentsbyela.pl

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Love this sneakers!!! So cool

    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: RUFFLE TOP AND VELVET LOAFERS

    OdpovedaťOdstrániť
  19. I love Nike's shoes!
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Já se vždycky rozhodnu, že začnu běhat, ale nikdy mi to moc dlouho nevydrží :D vždycky je pro mě nejhorší se vykopat ven a pak už to tak nějak zvládnu, i když uběhnu tak 2km maximálně :D ale chtěla bych začít běhat nějak pravidelněji (i když jsem to už říkala snad 200x) tak to třeba letos na jaře a v létě výjde :D

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Joo, když se poví běhání, říkám si, že bych se do něj měla konečně dát :-D. Zatím si troufám akorát na pás v posilovně.
    Ennepenne.cz

    OdpovedaťOdstrániť