SOCIAL MEDIA

inspiration

18. februára 2017
Inšpirácie nie je nikdy dosť. Teda, aspoň si to myslím ja. Práve dnes mám trochu skleslejšiu náladu (bude to asi tým otrasným počasím, ktoré je vonku),a preto som potrebovala poriadne nakopnúť. Po niekoľkých dlhých mesiacoch som otvorila Tumblr a začala som hľadať nejakú novú motiváciu, ktorá by mi pomohla dostať sa z takej nálady. A viete čo? Pomohlo! Tak mám pre vás dnes malý report z obrázkov, ktoré som našla na Tumblr. Sledovať ma môžete TU :)




Dúfam, že sa vám moja inšpirácia pre vás páčila :) A už o pár dní sa môžete tešiť na nový outfit (po dlhej dobe!) s pár slovami o tom, čo sa práve deje :)

30 komentárov :

  1. Moc krásné fotky, některé oblečení bych třeba i brala :) třeba ten top/šaty pod růžovými tulipány.
    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, aj ja by som brala asi úplne všetko! :D

      Odstrániť
  2. Inspirace to je krásná:) Už se těším na léto..
    na druhou stranu vůbec netuším, co to se mnou poslední dobou je - nemám motivaci vstát z postele, psát na blog, jíst zdravě, a tak žeru na oběd zmrzlinu a v 10večer čipsy...cítím se úplně demotivovaná, otrávená a znuděná úplně vším. Ale věřím, že první známky jara se mnou něco udělají...musí:)

    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak! Aj ja som teraz s motiváciou úplne dole, okrem toho teda, že sa dokopem cvičiť a zdravo jesť, mám takú skleslú náladu a najradšej by som len ležala v posteli. Dúfam, že je to len tým počasím a všetko bude znova ok :)

      Odstrániť
  3. Nádherná inspirace. Ty růžové kraťasy jsou super. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovedaťOdstrániť
  4. skvelé inšpirácie najviac tie tulipániky sa mi páčia :)

    https://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Looks amazing!
    Have a nice week-end!
    Gil Zetbase

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mňa obrázky nedokážu inšpirovať. Mám rada tumblr, milujem ho a dokážem na ňom stráviť niekoľko hodín ale skoro vôbec na mňa nemá účinok inšpirácie. Možno tomu napomáha, ale nie je to úplne jeho práca. V prvom rade sa musím motivovať a inšpirovať sama, musím si to nejak dovoliť.

    IVANNA/IVANXNA.BLOGSPOT.SK

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa dokážu obrázky a citáty naozaj veľmi inšpirovať a potom sa dokážem inšpirovať aj sama seba :)

      Odstrániť
  7. Love your inspiration post! Just what I needed right now! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nice pictures, love the tulips

    XxX - Vettae
    www.sofrenchychic.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Great inspo!

    http://notforordinary.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Damn Great pics
    http://carrieslifestyle.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Pekné fotky. Tiež sa rada takto inšpirujem :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. super inspirace, také se těším na jaro, lét, na to prostě až bude hezky a teplo:) Už to chce změnu.:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Nice post thanks for the share :)
    Top rated coupons by Fivestarcoupon.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Obrázky sú krásne - milujem takýto typ inšpirácie.. som na tom podobne ako ty, aj mne už lezie na nervy to hnusné počasie... už nech je jar! :)
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
  15. I wish to start working out too....thanks for telling me the way that can inspire and motivate me by showing these pictures...
    http://www.crazyaboutcolors.com/water-decals-how-to-apply-notd/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Tedy po tomhle se mi stýská po slunci ještě víc.Krásná inspirace.
    https://bybrunette.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť