SOCIAL MEDIA

Only queen

11. januára 2017
t-shirt -      jeans- Stradivarius    jacket -    shoes - Deichmann 
Aby som vám ozrejmila čo sa stalo. Článok som napísala, nafotila som fotky - všetko ešte koncom októbra (už) minulého roku a kedy sa dostal von? Teraz v januári! Keď som to fotila, naozaj mi nebolo zima, ešte dokonca aj holé členky som mala! Tak si spríjemnime túto veľkú zimu (kedy nám doma aj voda už stihla zamrznúť v trubkách) menšou zimou, ktorá bola na konci októbra! 
Na vytváranie vlastných tričiek som niekedy naozaj expert. Viackrát som dostala možnosť vytvoriť si nejaké tričko či mikinu a tentokrát som sa znova potešila. Chcela som niečo originálne, vtipné, ale aj pravdivé pre niektorých, ktorí si tričko prečítajú. Keďže som poslednou dobou dosť zaťažená na jednorožcoch a dokázala by som ich mať všade (vrátane ružových vlasov, no bolo by s tým noho práce a kvalitnú kaderníčku som v okolí ešte nenašla). Práve preto ma napadol aj tento text, ktorý som dávnejšie videla na nejakých kúskoch oblečenia a pridala som si k tomu obrázky.
Vedela som hneď dopredu, že tričko bude určite kvalitné a nemýlila som sa. Bavlnené príjemné tričko sa mi nosí veľmi dobre! A dá sa skombinovať veľmi dobre so všetkým, pretože je biele.









18 komentárov :

  1. Great bomber jacker and T-shirt, you look beautiful:)
    Have a good day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. What a lovely look! Loving the bomber jacket, although I prefer that funny T-shirt hehehe

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekna si velmi 😊 ta bombera aj tricko super!!

    Www.petitejardin.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Amazing bomber jacket! And love your tee, so fun and cute!
    Kisses
    Cinzia

    www.callmeblondiebycinziasatta.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásný, jednoduchá outfit a nápis supeer :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Love this look! You are super pretty

    www.blossomikebana.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. That jacket is so cool :)
    - www.youthofthesun.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. So casual! Simply beautiful! Nice outfit!
    Please check my last post blog on MissGrey.ro
    https://missgrey.ro/blog/despre-rochii/rochii-negre-de-ocazie-care-trebuie-sa-se-regaseasca-in-gardeorba-ta-festiva/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. také mě baví si vytvářet vlastní trička, zatím jsem měla příležitost jen jednou, ale bylo to super. Hezky sis ho vytvořila.:) A máš úplně úžasný bomber.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Beautiful! I love the bomber jacket :)

    Eliana,
    https://around-eliana.blogspot.pt/

    OdpovedaťOdstrániť