SOCIAL MEDIA

Šufánek - the best peanut butter

21. decembra 2016
Milujem orechové maslá všetkých druhov. Či už je to čokoládové arašidové maslo, sto percentné mandľové maslo, kešu maslo a podobne. Už dávnejšie ste u mňa na blogu mohli vidieť recenziu na maslá značky Šufánek. Článok nájdete TU. Dnes mám pre vás ďalšiu recenziu s maslami, ktoré mi prišli a naozaj ma veľmi potešili.



Vždy, keď mi prídu nejaké balíčky, vyzdvihne mi ich maminka v robote. Tá mi to vždy aj ohlási a po škole celá natešená utekám k nej do roboty, aby som si ich vyzdvihla. Keď som uvidela na krabici nápis Šufánek, neskutočne som sa potešila. Na maslá som čakala pár dní a celá natešená som balík otvárala. Nachádzali sa v ňom tri maslá a jeden balíček so zmesou orechov a čokolády.
Ako prvé tu mám pre vás Espresso, ktoré ma veľmi milo prekvapilo. Musím sa priznať, že som o tomto masle ešte ani nepočula a okamžite som ho skúšala hneď ako prvé zo všetkých, ktoré mi prišlo. Vonia krásne, kávu v ňom silno cítiť a po vyskúšaní som skoro omdlela - v dobrom slova zmysle! Tak dobré arašidové maslo som ešte nemala a ani by ma nenapadla takáto príchuť. Klobúk dole. Konzistencia je úplne jemná a redšia ako 100% arašidové maslo. A práve to sa mi na ňom páči najviac.

Ďalším maslom, ktoré mi prišlo v balíčku bolo 100% mandľové. Doma som ho už mala, dokonca presne od Šufánka a bolo výborné. Chutí trochu "horkejšie" ako arašidové maslo, no mne veľmi chutilo. Síce na prvom mieste bude vždy arašidové a všetky jeho príchute, mandľové je láska na druhom mieste :) Takisto má redšiu konzistenciu, ktorá je skvelá napríklad na kaši.
Posledné, tretie maslo, ktoré mi prišlo je jedno z tých najlepších, ktoré som kedy ochutnala. Maslo arašidy - čokoláda som mala už česť ochutnať od Šufánka a bolo neskutočné! Žiadna nutella alebo nejaká iná čokoládová nátierka sa nevyrovná tomuto zázraku! Konzistenciu má trochu hustejšiu - ja som ho mala úplne stuhnuté, pretože ho skladujem v pivnici, kde máme špajzu, ale inak má redšiu konzistenciu, no nie až tak, ako tie dve predtým.

Nesmiem však ani zabudnúť na Rock Climber - zmes arašidov, kešu orechov, madlí, kokosu, para orechov a čokolády. Táto zmes je neuveriteľne dobrá a zmizla už prvá polovica sáčku. Určite odporúčam, pre milovníkov orechov alebo čokolády (#staychocoholic)
A čo vy? Skúšali ste už maslá od Šufánka?  :)

22 komentárov :

  1. Šufánka som zatiaľ neskúšala, ale každý ich ospevuje :) no arašidové maslo mi nejak extra nechutí, používam ho do cestovín sem tam, ale možno mu niekedy ešte dám šancu.


    Zvláštne dievča
    Čítanie je sexy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Looks fantastic:)
    Merry Christmas:*

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Great post, thanks for sharing!
    Kiss kiss and Merry X-mas in advance
    New post is up on my blog, take a look
    Trendy Tips Trendy Girls

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I don't really like peanut butter but maybe with these flavor I would appreciate more! Thanks for sharing!

    http://violettedaily.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. I love peanut butter and this one looks delicious, I need to try it!

    http://www.mursway.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. This looks so so good!!

    www.blossomikebana.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. čítam prvýkrát o takýchto arašidových maslách s príchuťou :) je super, že je aj redšie ako klasické :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Love this amazing post, love peanut butter as well YUM. Thank you for sharing, cannot wait for the next post!!!

    xxx

    www.bridesonamission.com
    www.supercarmission.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Wow it looks amazing!!!

    http://anna-alina.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. WOW, those look so tasty!!! I want!!!!! - http://www.domesticgeekgirl.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Delicious
    http://moonluns.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Hmmm, všetko to vyzerá dosť dobre! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. love this post,
    merry Christmas, xoxo Gina

    new post
    http://f-lover-fashion-blog.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť