SOCIAL MEDIA

pink bomber

3. decembra 2016
bomber jacket - SheIn    shoes - Fashionshop       black jeans - ???     sweatshirt - Gamiss     bag -  Gamiss 
Vždy ma dokáže veľmi rozosmiať, keď hľadám nejaké informácie (väčšinou z fitness sveta) a na jednej stránke (väčšinou magazíny pre ženy) nájdem niekoľko článkov, ktoré sú diametrálne odlišné a každý hovorí niečo iné. Presnejšie povedané. Dnes som písala článok na tému o mlieku. Či je zdravé, vhodné alebo naopak, či pre nás je škodlivé a nevhodné. Nebrala som to teraz z pohľadu mnohých vegánov, ako ničíme planétu alebo robíme zle zvieratám, ale skôr z toho pohľadu, či je to pre naše zdravie prospešné alebo nie. Hľadala som skôr odborné články, no medzi prvými sa mi ukázali články z magazínov pre ženy a keď som videla pod sebou niekoľko článkov z rovnakej webstránky, kde v prvom článku bolo napísané aké má mlieko skvelé účinky na naše zdravie a hneď pod tým som videla článok, aké je mlieko na naše zdravie zlé účinky a takto sa to menilo a raz bolo dobré a raz zlé.
Naozaj som sa na tom pobavila, pretože články o chudnutí a diétach tam vidím skoro stále a každý článok vám zaručuje, že vďaka tejto a tejto rastline, zelenine či ovocí určite schudnete 30 kíl a budete sa môcť prejedať sladkým. Hej, dokáže to naozaj vyčarovať úsmev na tvári, a tí ktorí máme trošku viac informácií o zdravom životnom štýle a strave vieme, kde je pravda.
Síce dnešný článok nemá byť vôbec o jedle, chudnutí a cvičení, nejako ma práve táto téma napadla, a tak som si hovorila, prečo o tom niečo nenapísať? Dnešný článok má byť však o tomto outfite, ktorý sa síce už nehodí moc do týchto studených dní, no prekvapuje ma aj to, že nie je vôbec taká zima, akú by som už na túto dobu očakávala. Som však aj veľmi rada, pretože zimné obdobie, sneh a Vianoce mám rada, ale tie nízke teploty mi nerobia dobre a necítim sa tak dobre ako na jar alebo leto :)


 
 


32 komentárov :

  1. Bombera je krásna tú farbu milujem!♥ a s tými dietami a mliekom máš úplnu pravdu, všade je to inak. :) ja sa však snažím piť mlieko čo najviac,lebo to len prospieva! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I Love your outfit !! This is so my style :) xx

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Outfit je hrozně super, ta barva ti moc sluší :) a taky mě to pobavilo, občas taky nad podobnými jen s úsměvem zvedám obočí :D
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  4. That bomber it's really cute !
    Giveway in the blog, check it <3
    xoxo,

    www.atwednesdaysiwearpink.blogspot.pt/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Cute outfit! Nice bomber jacket, dear.

    www.nomoretulips.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Love this jacket on you!! Cute!

    www.maggiealamode.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Love your jacket<3
    Thays

    www.simplythays.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. The jacket is awesome!
    I love the way you styled it
    The boots are cool too :D

    Happy weekend for you
    Holiday gift inspiration for him
    Find your dream wedding dress
    Kisses, Isabelle

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pretty!! I love so much the look and the pink bomber!
    xoxo
    https://www.donkeycool.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. I'm loving your dusty pink bomber. Cute pictures!

    http://www.fashionablyidu.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. So lovely! I love this bomber x

    Jessica — NinetyCo

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Great look ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Extra blog!! I love pink bomber!
    https://aguniamojswiat.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Piękna bomberka :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Love this look! So cute!

    Kalina | http://simplysemisweet.blogspot.com
    LATEST POST: http://simplysemisweet.blogspot.com/2016/12/gift-guide-for-women.html

    OdpovedaťOdstrániť
  16. such a cool jacket!


    Printspirational and stylish wall art for your home!
    http://www.printsandroses.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. I love the shoes. perfect for autumn / winter :-*

    Melanie / www.goldzeitblog.blogspot.de

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Asi bych neladila boty s kabelkou, ale ta bundička je super :))
    Ejnets in Lisboa

    OdpovedaťOdstrániť
  19. úplne krásna bombera :) Bez tých nášivok by sa mi páčila viac
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Very nice jacket, dear!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Love your bomber jacket and the outfit🤙🏻

    xoxo

    Dhwani

    http://www.quirksofme.com

    OdpovedaťOdstrániť