SOCIAL MEDIA

perfect breakfast with Mixit

11. decembra 2016
Zdravá strava a cvičenie sú pre mňa jednou z najdôležitejších vecí, ktoré vo svojom živote robím. Okrem toho, že fotím, píšem blog a iné články, rada si aj zacvičím a zdravo navarím. Snažím sa mať v živote nejakú tú rovnováhu. Už dlhšie som uvažovala nad mixom z Mixit.sk. Ich ceny sú vzhľadom na zloženie celej zmesi skvelé a musí byť zábava nakombinovať si to, čo máte radi. Nedávno som sa rozhodla, konečne si niečo odtiaľ vybrať a takto to dopadlo.



Začnem hneď tubusom, pretože ten je z toho všetkého asi úplne najlepší! Veľmi sa mi vždy páčil každý tubus, ktorý som videla u nejakej blogerky alebo vo videu na youtube. Sú veľmi originálne a je to niečo nové.
Ja som si vybrala takýto krásny zimný/vianočný tubus práve kvôli tomu, že sa Vianoce pomaly blížia. Bola to však dosť ťažká voľba, pretože všetky tam sú úplne krásne a dlho som uvažovala, či si nevezmem iný. Som však rada, že som si vybrala tento, pretože ho mám v izbe na poličke a plní aj úlohu dekorácie :)


Môj mix mal základ Čokoguľky Obamove, na čom sme sa doma dosť smiali :D Milujem však čokoládu, a tak som si bola týmto základom okamžite istá! Hneď potom som si do neho zo sušeného ovocia  čučoriedky, mango, kiwi a maliny. Ovocie má svoju naozajstnú chuť, je trochu kyselšie, čo mi úplne sedí a vôbec mi to tam nevadí. Nemám rada presladené sušené ovocie, ktoré mi po pár kúskoch úplne zalepí ústa. Ďalej som si do mixu pridala kávové bôby v čoko poleve (pretože #coffeelover), čierne ríbezle v mliečnej čokoláde, arónia v bielej čokoláde, kakaové vankúšiky (ktoré som hneď z vrchu všetky vyjedla :D)  a cornflakes v čoko poleve. 
Hneď po vyzdvihnutí objednávky v malom a krásnom bio obchodíku, u nás v meste, som musela mix vyskúšať. Veľmi ma potešilo, že všetkého je tam naozaj veľa a vôbec to nie je tak, ako v iných kupovaných mixoch, že z ovocia tam máte 3-4 kúsky na celé veľké balenie. 
Samozrejme, že aj kamarátky a rodinu som navnadila na objednávanie, pretože tak dobrý a zdravý mix, ako je tento nenájdu naozaj nikde inde. Cena je takisto úplne skvelá, pretože všetky ingrediencie sú kvalitné a je tam toho veľa. Možno sa čudujete, že v mojom mixe nie sú žiadne orechy. Dôvod je najmä ten, že ja moc na orechy nie som. Síce milujem arašidové alebo mandľové maslo, no samostatne orechy len tak nejem. Druhý dôvod je aj ten, že máme doma naozaj veľké množstvo či už vlašských alebo lieskových orieškov, takže ak by som mala chuť, prihodím si ešte z tých svojich. Vy si však do svojho mixu môžete prihodiť rôzne oriešky či iné druhy ovocia a pochutín, ktorých tam nájdete naozaj veľmi veľké množstvo :) 
A čo vy? Už ste skúšali objednávať z Mixitu? Ak áno, aký bol váš mix? :)

16 komentárov :

  1. jééj nie len že produkty vyzerajú krásne, musia byť aj super, možno skúsim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nice breakfast, see you on my last post in my blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. o Mixit som už počula, ale ešte som od nich neobjednala. Super nápad :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. This looks so good and healthy! Thank you x

    Jessica — NinetyCo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mixit si musím zase objednat ! Tu možnost si nechat namíchat do snídaně co chci miluju ! :)

    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Raz som od mixit objednávala a mala som s tým dobré skúsenosti. Bol to darček pre kamarátku, ktorej moc chutili.

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mixit mám moc ráda :) super na snídaně i svačinky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja si za Mixitom veľmi nestojím, vidím to ako obyčajné „cereálie“ za veľké peniaze. Kamarátka, ktorá si pred časom toto objednávala ma ešte utvrdila v mojom názore, ale, samozrejme, netvrdím, že to nemá niečo do seba a ani sa nečudujem, že to toľko ľudí preferuje pred ostatnými podobnými výrobkami. :)

    Primrose En

    OdpovedaťOdstrániť
  9. That packaging is adorable!

    ❤︎
    Dakota D.
    http://fannypacksandvisors.com
    Instagram/Snapchat/Twitter: @missdsquared413

    OdpovedaťOdstrániť
  10. This sounds delicious!

    xx

    www.dylanasuarez.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Your body is capable of do several varying sports and you have your muscle groups to thank for that.The fact is that the harder the muscle, http://musclegainfast.com/ef13-muscle-supplement/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Aké krásne vianočné balenie ♥ Rozmýšľam, že už by som to mixit mohla skúsiť ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    * Dymové líčenie s MR Salvation Palette *

    OdpovedaťOdstrániť
  13. This is so nice

    http://thedaydreamings.blogspot.de

    OdpovedaťOdstrániť