SOCIAL MEDIA

gift ideas for men

5. decembra 2016
Pri nakupovaní darčekov je pre mňa najťažšie nájsť ten správny pre mužské pokolenie. Vždy som v úplných depkách a chytajú ma nervy, že nestihnem kúpiť to, čo potrebujem a budem bez darčeka. Tento rok som však uvažovala skôr a nakoniec som našla pár vecí, ktoré by sa skvelo hodili pod stromček či už otcovi, priateľovi alebo kamarátovi :) Veci som vyberala z internetového obchodu Budchlap.sk, ktorý som už niekoľkokrát využila :)
***
This is girf ideas for men!

Myslím, že jedným z najlepších darčekov je oblečenie, ktoré určite poteší každého muža. Vybrala som pár mikín a tričiek, ktoré sa mne osobne takisto páčia a myslím, že by som ich kľudne aj nosila! :D

Ďalšími vecami, ktoré sú skvelé ako vianočné darčeky sú rôzne doplnky, ako napríklad tašky, ruksaky či peňaženky. Ja by som sa osobne vyhla nákupu topánok a radšej by som venovala poukážku v nejakej hodnote, pretože veľkosť vie najlepšie práve daná osoba a niekedy nemusia topánky sadnúť :)

21 komentárov :

  1. In this article we're going to study a number of the maximum critical matters you can do to benefit muscles. to start with, try for innovative overload. This actually means that you will not advantage muscle by means of doing the identical component every time. For more ==== >>>>>> http://testoupmaxfacts.com/ultimate-testo-explosion/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vybrala si skvele. Vždy som s mužskými darčekmi mala problém, teraz však už žiadnym darčeky nekupujem :)


    Zvláštne dievča
    Čítanie je sexy

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvelé tipy :) Ja som stavila na klasiku a to pre priateľa hodinky, ocino kniha a pre brata mam oblečenie :) Tým sa nedá nič pokaziť :)

    accessoriesforbeauty.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vybrala jsi super oblečení, když jsem měla přítele také jsem ho volila, nebo ještě parfémy, či nějaké jiné vůně... :)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Such a great post :)
    Thank's for the inspiration.
    xx Katha
    showthestyle.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nice post as usual :)
    kisses,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Souhlasím vybírat neco pro taťku je pro mě laždým rokem těžší a těžší :D ale už mám naštěstí vše nakoupeno :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. You have here great Christmas ideas! Have a great week!
    xx

    Coco and Jeans By Marisa

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Beautiful inspirations
    www.alessandrastyle.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. That bag is beautiful. I love the colour. Sure the collections are nice and just few days back i got him a wallet.


    www.brendascouch.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Love the Vanss bags! I kinda want one for myself, haha

    Enclothed Cognition

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Really love the stuff, so many great gift ideas :)

    XXX,



    Wiebke von WIEBKEMBG



    Instagram||Facebook

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Skvělé tipy :) akorát jsem přemýšlela nad tím, co koupit bratrovi :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Great ideas for a present! I always buy a piece of clothing <3


    Carmelatte

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Cool!!! I love the backpacks!
    xoxo
    www.donkeycool.es

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Great ideas xx

    http://technicolor-heart.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. such good post!
    I've just followed you and I hope that you give me follow back
    xoxoxo

    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  18. guys are so hard to shop for, some really good ideas here!

    danielle | avec danielle

    OdpovedaťOdstrániť
  19. great post for my boyfriend ! thks for sharing

    http://www.mademoiselleperrier.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  20. What a nice selection

    http://thedaydreamings.blogspot.de

    OdpovedaťOdstrániť