SOCIAL MEDIA

christmas wishlist

19. decembra 2016
Síce je už trochu neskoro na písanie a vytváranie wishlistov na Vianoce, mám pre vás ešte jeden. Síce z internetových obchodov by som si už nič také nevyberala a neobjednávala, pretože som si takmer istá, že by to nestihlo prísť, niečo odtiaľ vybraté mám a som si istá, že si tieto vecičky zaobstarám, hneď po Vianociach!
 Nejaké nové legíny na cvičenie sa zídu vždy a tieto sú naozaj krásne! 


Tričká sa zídu vždy, no nie? :)
Sveter sa zíde najmä v januári a februári, keď udrú tie pravé mrazy. A tričko s trefným nápisom sa vždy oplatí :) 
Máte aj vy niečo, čo nutne potrebujete, alebo chcete ? :)

31 komentárov :

  1. Po nejakých dobrých legínach na behanie sa dívam aj ja.
    Prajem ti, aby si si to našla pod stromčekom.

    http://lamodaeanarchia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Dúfam, že nájdeš nejaké dobré aj ty! :)

      Odstrániť
  2. Tie legíny sú pekné, ale dávam prednosť klasike :) momentálne zháňam nude alebo čierny sveter inak nepotrebujem nič :)

    Zvláštne dievča
    Čítanie je sexy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takých tých klasických legín mám aj ja doma už niekoľko, tak som pozerala nejaké iné :) A myslím, že taký nude alebo čierny svetrík by sa zišiel takisto aj mne! :D

      Odstrániť
  3. Ty legíny jsou nádherný, akorát nerada objednávám oblečení přes e-shop, nevím jak mi to potom bude a už jsem se párkrát spálila, raději si vše zkusím v kabince osobně :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne sa párkrát stalo, že som sa spálila a prišlo mi oblečenie buď niekoľkokrát väčšie alebo menšie a bola to zbytočná kúpa, no tie dobré kúsky vždy prevyšujú a práve na e-shopoch nájdem mnohokrát presne tú danú vec, ktorú hľadám :)

      Odstrániť
  4. No... to je velmi kvalitní článek, co na to říct. To nemůžeš o tom napsat něco víc? Udělat to nějak kvalitnější a lepší? Aby to čtenáči něco dalo?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úprimne ma veľmi mrzí, že ti článok nič nedal a zdá sa ti nekvalitný. Moje wishlisty sú väčšinou s málo slovami, niečo ako inšpirácia pre čitateľa, čo si môže kúpiť. Viac o tých veciach napísať neviem, keďže som ich v rukách nemala a nevidela som ich naživo - kvalitu ani materiál posúdiť neviem len z obrázku. Ak si však pozrieš moje iné články, v nich nájdeš recenzie o produktoch alebo články s outfitmi, kde píšem o danom oblečení/výrobku alebo len o mojich pocitoch omnoho viac :)

      Odstrániť
  5. Mě zaujaly ty trička moc hezké :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tie najviac aj mňa. Sú veľmi zaujímavé a skvelo by sa určite hodili do outfitu :)

      Odstrániť
  6. Ten sveter zaujalaj mňa. Je veľmi krásny.
    Colorful blog

    OdpovedaťOdstrániť
  7. basic tričká sú must have na celý rok a každé ročné obdobie :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nice post!!!!
    Un abbraccio
    Chiara
    Www.chiaraangiolino.it

    OdpovedaťOdstrániť
  9. I love this selection.
    www.treschic.fashion
    @mariajosegomezverdu

    OdpovedaťOdstrániť
  10. I almost love everything! That red top is <3

    Advance Merry Christmas!

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Pěkný článek :) Ze mě se momentálně stal sběratel basic věcí, až se mi kamarády smějí :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Veru svetrov nie je nikdy dost, aj mne by sa nejaky hodil :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tie legíny a burgundy tričká sú neskutočné ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  14. me encanta la seleccion que has hecho tesoro, es genial!
    Muchas gracias por tu comentario en mi blog tesoro, te espero por mi nuevo post, mil besos!
    http://patriciasanchezstylestreet.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Great picks dear! Buon Natale! Baci, Valeria - Coco et La vie en rose FASHION & BEAUTY

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Love the second pair of leggings and that jumper <3
    xx Ama

    PHUCKITFASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Super veci, ty druhe leginy jsou krasne:)
    Rada bych te pozvala na svoji giveaway tu: -GIVEAWAY-
    Budu rada kdyz se pripojis:)

    Bridge of Memories

    OdpovedaťOdstrániť