SOCIAL MEDIA

Ziaja cacao

3. novembra 2016
Ziaja je jedna zo značiek, ktoré som dlho nepoznala a nejako som sa do nej ani nehrnula. Ani sama neviem prečo. Stačili mi tie moje overené, a preto som ani nevedela, čo skvelé mi uniká. Podľa mojim dávnejších recenzií ste si mohli všimnúť, že produkty od značky Ziaja som si veľmi obľúbila a používam ich denne. Dnes mám pre vás recenziu na dva nové produkty, ktoré som mala možnosť vyskúšať a som z nich úprimne nadšená.
***
I love Ziaja products!



Vlasová maska kakaové maslo
Všetko s čokoládou alebo kakaom milujem. Kto by proste nemiloval čokoládu? Keď vidím sprchové gély alebo rôzne iné výrobky s vôňou kakaa alebo čokolády, okamžite ma to ťahá kúpiť to. Doma sa mi za to až smejú, že keď vychádzam zo sprchy, všade to vonia po čokoláde :D Neviem si však pomôcť. Práve preto dnešné dva produkty budú z línie kakaové maslo. Výber na to padol bez nejakého dlhého uvažovania.
Vlasová maska kakaové maslo má za úlohu vyhladiť narušenú štruktúru vlasov a hĺbkovo ich regenerovať. Okrem toho ich má ešte chrániť pred lámaním a rozštiepením končekov. Presne niečo, čo by som potrebovala na zimu, keď sú moje vlasy viac zaťažené kvôli zime. Práve vtedy ich mám suché a dosť sa mi lámu. Masku som skúšala trikrát, vždy keď som si umývala vlasy. Vlasy si umývam každé tri dni. Po prvom použití som videla, že sú vlasy jemnejšie, no ešte som neskákala od radosti, pretože mnohokrát sami stane, že maska na prvýkrát funguje a viac už nie. Musím však povedať, že po treťom použití boli vlasy jemné, neboli krepovité či suché a hlavne, neelektrizovali, čo mi vždy na jeseň a zimu vždy robia. A štve ma to!
Šampón kakaové maslo 
Druhá vec z tejto línie je šampón. Zo začiatku som ho nepoužívala spolu s maskou, no posledný týždeň som to začala spolu kombinovať a vlasy sú hebké, jemné a vyzerajú zdravšie. Doma mi vlasy začali dokonca chváliť, že vyzerajú zdravšie, čo ma prekvapilo, pretože som si neuvedomila, že to vidno až tak! :D Okrem toho vlasy po použití tohto šampónu neskutočne dobre voňajú a to je veľké plus. 

31 komentárov :

  1. I love those products:)
    Have a lovely day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ziaju milujem, ale najviac zo všetkého ich masky na tvár. :)

    https://thefashiontwiins.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie som ešte nemala, ale musím vyskúšať určite :)

      Odstrániť
  3. Tyto produkty me tedy opravdu zaujaly :) !

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mám túto značku veľmi rada :3 z tejto sady som mala sprcháč, ktorý bol totálne skvelý, vôňa vydržala až do rána :3 a mám aj tento šampón, ale ešte len čaká na svoju chvíľu. Odkladám si ho na zimu.
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak, úplne krásne vonia a vydrží naozaj dlho! :)

      Odstrániť
  5. Ziaju mám strašně moc ráda! :) Tuhle řadu mám jen ve vzorečku. :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je naozaj skvelá a ak sa ti vzorka páči, určite si zaobstaraj nejaký výrobok :)

      Odstrániť
  6. Príjemná recenzia ;-) Kakaové maslo od Ziaja mám tiež veľmi rada, šampón nie je prednostne na moje vlasy, keďže ich mám skôr mastnejšie ako suché, no maska je jedna radosť ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tak s tímhle máslem zkušenosti mám! to je úplně super a člověk má potom chut to sníst :D, nádherně voní a jestli šampon voní stejně a ještě pomáhá, tak to musí být perfektní!:)


    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak až mám chuť zjesť to! :) naozaj pomáha :)

      Odstrániť
  8. Ja mám doma kakaový sprcháč, ale mne príde až moc sladký. Ja neviem, ja všetko sladké zbožňujem, preto som mala aj od Dermacolu ten čokoládový sprcháč a tiež strašne sladké mi to prišlo. Neviem čo je so mnou. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mala tiež niekoľko čokoládových sprcháčov a tento šampón mi príde naj :) pre niektorých to však môže byť sladké až moc :D

      Odstrániť
  9. Spomínam si ako mi sestra niekoľko rokov dozadu kúpila nejaký Ziaja sprchový gél.. strašne som ním spočiatku pohŕdala, no povyskúšaní som sa maximálne zamilovala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som takisto nikdy nad touto značkou nejako nerozmýšľala, ale je skvelá a určite sa k nej budem rada vracať! :)

      Odstrániť
  10. This looks beautiful! Thanks for sharing. Xo, Ellese

    Rock.Paper.Glam.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. So interesting review! These products look fantastic! Ziaja is a very good brand :)

    xoxo dear ❤
    Melania | modeintechnicolor.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Sweet products. I love applying butter products during the fall/winter for smooth skin.

    www.fashionradi.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. I definitely have to try this!
    xo.
    www.itswhatsin.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. mmmm cocoa butter

    THE LALA LOOKBOOK
    http://www.thelalalookbook.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. I love Ziaja products - those are my favourite <3

    New post on my blog:)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Like this brand) thanks for the post)
    We can subscribe to each other via g+! What do you think?
    http://beyoutiful.com.ua

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Great review...
    I need to try this products
    xx
    https://theonethattravels.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť