SOCIAL MEDIA

Missha

27. novembra 2016
Poznáte značku Missha? Nedávno som na tento internetový obchod narazila a musím povedať, že ma veľmi zaujal. Či už výrobkami alebo ochotou personálu, ktorý dokáže so všetkým poradiť.
Dnes vám v článku napíšem recenziu na tekutý rúž a BB krém, ktorý som vyskúšala.

V kozmetike mám jednu zásadu. Vždy sa snažím vyberať si také veci, ktoré sú kvalitné a viem, že moju tvár nezničia. Po pár používaniach, keď zistím, že mi daný výrobok nerobí dobre, vyskúša ho sestra či niekto iný z rodiny. Ak ani inému človeku nesedí, nemilosrdne ide do koša. Takéto situácie sa mi už stali niekoľkokrát a poviem vám, nadšená som veru nebola.
Keď mi prišli vecičky od Missha.sk tešila som sa, aké budú. Po vyskúšaní BB krémov som len súhlasne prikyvovala hlavou. Na tvári vydržali dlhé hodiny bez toho, aby som si ho musela nejako upravovať. U tohto výrobku vôbec neplatilo to, že by letel do koša alebo sa presúval odo mňa k inému členovi rodiny. Bola som veľmi spokojná aj s tým, že mi nevysušoval pokožku ešte viac ako ju mám. Pleť mám dosť suchú a práve mejkapy a krycie krémy mi robia problém s tým, že ju vysušujú ešte viac. Tento krycí krém mi po nanesení neurobil nič také, čo ma veľmi prekvapilo a aj kvôli tomuto mu dávam palec hore!
Druhým výrobkom, ktorý tu pre vás mám je tekutý rúž. Síce je na mňa dosť krikľavý, ale rada skúšam nové odtiene a farby, takže som ho s radosťou vyskúšala! Na perách krásne zaschne a pri jedle či pití sa nezmyje! Konečne rúž, pri ktorom môžem aj jesť, pretože asi 3/4 rúžov, ktoré mám doma sa mi pri pití alebo jedení zotrú a musím si ich stále opravovať. To je aj jeden z dôvodov, prečo nosím rúže pomenej a pritom ich mám doma tak veľa! Hľadáte riadne odolný rúž? Klik sem a uvidíte, že neklamem :)

23 komentárov :

  1. That lipstick looks absolutely gorgeous <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Love the swatch, looks so cool!

    http://notforordinary.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Its a very pretty shade. I can see me wearing that. Happy new week.

    http://www.fashionablyidu.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc pěkný článek, už dlouho uvažuji o vyzkoušení této značky a myslím, že jsi mě navnadila a brzy budu mít několik jejich výrobků doma.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Love the shade! Great post!
    xx
    www.idressfortheapplause.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. sounds great!! love this color.

    kisses dear
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. poznam znacku ale nic som neskusala len rozmyslala nad ich BB
    galantosfun giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  8. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Really love this red :)

    xo,
    Swantje
    http://www.swanted.de/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nice post!

    http://dosqueavecesson3.blogspot.com.es/2016/11/all-of-blue.html

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Amazing review. thank you for sharing this!
    xoxo


    THE OWNER OF SUSHI'S BLOG
    || Fashion GIVEAWAY: give it a try!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. hmm no ten rúž ma docela zaujal, možno vyskúšam :) ja mám viacero rúžov, ktoré práveže po pití a jedle netreba moc opravovať napr. Gerard cosmetics, LA Splash..
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Lovely products! Thanks for sharing doll!

    Kisses & Happy Wednesday,
    BLOG | TAISLANY

    OdpovedaťOdstrániť
  14. It's a beautiful color.
    http://elsecretodemistercloset.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Farba rúžu je dokonalá ♥ Škoda, že sa mne takéto odtiene nehodia :/

    accessoriesforbeauty.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. lovely shade, great review <3
    Have a Merry Christmas!

    Capturing Life Memoirs | aimeebustillo.com

    OdpovedaťOdstrániť