SOCIAL MEDIA

tell me about your perfect day!

26. októbra 2016
jacket - dresslink   sweatshirt - Rosegal  scarf - Rosegal  jeans- Stradivarius   shoes - Deichmann



Predstava môjho perfektného dňa, keď raz skončím školu vyzerá nejako takto:
Milujem skoré rána. Aj keď môžem spať dlho, pretože sa nemusím nikam cez deň ponáhľať, rada si privstanem a pozerám na východ slnka a užívam si skoré ráno. Idem si zabehať alebo si zacvičím jogu. Pri šálke dobrej kávy, si zapínam notebook a pozerám nové maily, ktoré mi prišli. Začnem písať články, ktoré potrebujem. Dostávam sa do svojho živlu, z ktorého ma vytrháva hlad, a tak si idem urobiť dobré raňajky. Určite viete, že som milovníkom raňajok a celkovo jedla (svedčí o tom hlavne môj instagram). Raňajky mám vždy sladké - ovsená kaša, domáca granola, jogurt, ovocie.. K tomu nejaký dobrý čaj. Popri jedení si zapnem si videá na youtube a mám na chvíľku pauzu. Tú psychickú pauzu. Je to potreba, pretože po napísaní niekoľkých článkov už nemám ani dobrú slovnú zásobu (a keby počujete na aké banálne slovíčka sa pýtam mamy, keď už som úplne psychicky vyšťavená a nedokážem si spomenúť na úplne základné slová :D). Vypínam videá a vraciam sa k svojmu rozpísanému článku, ktorý nechávam "odležať" aspoň deň. Navarím si chutný obed a vybehnem trochu do mesta. Pozrieť čo je nové, nechať sa inšpirovať módou z ulíc, z obchodov. Vezmem fotoaparát a urobím nejaké fotky. Odfotím outfit na blog a idem domov. Zacvičím si, trochu sa tým odreagujem a už sa teším na večer, keď sa stretnem s kamarátmi. Spravím si všetko dôležité čo treba, dopíšem články, ktoré treba, upravím fotky a idem von.


Možno sa to zdá niekomu nudné alebo zlé, no ja si predstavujem niečo takéto. Samozrejme, toto sú len hrubé opisy celého dňa a každý by bol iný, no dokážem si predstaviť, že by som žila svoj sen. Tým je hlavne práca, ktorá by ma bavila, s ktorou by som mohla cestovať aj na dlhšie. Nečakať na dovolenku, ktorá príde raz za rok, ale žiť, akoby som bola na dovolenke celý rok. Užívať si život a milovať ho zo všetkým čo príde.
Pretože človek, ktorý si ide za svojim snom, ten ho dosiahne. A ja si za ním idem. Cítim to. Cítim, že to vyjde.








48 komentárov :

  1. Love this outfit:) Nice jacket and pants:)
    Have a nice day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. So fantastic street look, I love it.
    Perfect day - day of rest :/
    https://glaringwaves.blogspot.ba/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Držím palce! Nejak podobne vyzerá aj môj perfektný deň s rozdielom, že ja si chcem veľa času vyhradiť na písanie a čítanie ;)


    SlavikStories
    Čítanie je sexy

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Absolutně miluju tvé fotky ♥ A držím ti pěsti, aby jsi i nadále šla za svým snem a vše co si přeješ, se ti splnilo :)
    lalymylifestyle.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ježiš, to je tak hezky a upřímně napsané! Hrozně doufám, že ti to vyjde! Musíš jenom vydržet a dát do toho vše, není možné, aby ti to pak nevyšlo, fakt ti věřím :) a nemusím ani dodávat, jak ti to hrozně sluší a že máš opět super outfit, že ne? :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak tenhle nějak vypadá ideální den i pro mě! Perfektní ♥

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásný outfit :) moc ti to sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pretty look,A fresh day is just a perfect day :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Looking gorgeous babe!

    Xx,

    || FLOORTJELOVES ||

    www.floortjeloves.com
    www.facebook.com/floortjeloves

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Great photo! Stylish and cool outfit!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpovedaťOdstrániť
  11. za minulý i letošní rok jsem si zamilovala takovéto maxi šátky a šály :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Great outfit babe :)

    saytrendy.blogspot.com.es

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Veľmi pekný outfit!
    Môj ideálny deň by asi tiež začínal podobne ako ten tvoj - skoro. Pretože keď spím príliš dlho, mám strašne krátky deň a to mi neskutočne vadí! :D
    CAROLINE

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Krásný outfit, moc ti to sluší! :)

    theheartissue.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Opäť milujem ten nápis na tričku! :D Veľmi sa mi páči ten šál, pristane ti. :) a všetko čo si tu vypísala, o tom snívam aj ja, hlavne to cestovanie. Vždy ma to lákalo, hlavne tie exotické krajiny a láka ma to aj teraz :) A predstava ideálneho dňa? tiež to máme podobné, až na tie skoré rána, lebo ja neznášam skoro vstávať, zobúdzam sa cez víkend až okolo 10:30 :D
    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Vidím, že náš perfektný deň je celkom podobný:) Ja by som do toho všetkého ešte zakomponovala svojho priateľa a bol by maximálne perfektný! A mimochodom, super outfit a krásne fotky:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  17. I loved the sweater/top, I like when they have messages :) Funny ones! And I loved your jacket and scarf - the scarf is my favorite piece, I am such a fan of scarves! You look lovely, as usual!
    DenisesPlanet.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. So casual! Love the sweatshirt and the scarf, they're great :)

    xoxo dear ❤
    Melania | modeintechnicolor.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Amazing outfit, I'm in love with the scarf! Thanks for sharing :)

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Amazing post!!!! ^^
    xoxo,
    Ka

    www.apequenaka.com // apequenakaportfolio.blogspot.com.br/

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  22. I love your sweatshirt! I want to have one with the same print. Haha! :)

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. You look great Nada!
    New post on my blog....xx!
    www.fashionstylemogul.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Ďakujem za krásne komentáre! Keďže teraz nemám toľko času, nemôžem vám všetkým samostatne odpovedať, ale veľmi si cením krásne komentáre a každý jeden čítam ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  25. i love the colour of your lips! Kisses :*
    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. I saw this sweater on ebay I really want buyt this sweater but in black
    Thanks for share with us this fabulous coordinate
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Very nice look. I like it!
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Great everyday look! So comfy yet stylish and cool!

    www.marinasummers.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. The scarf looks awsome :-*

    Melanie / www.goldzeitblog.blogspot.de

    OdpovedaťOdstrániť
  30. nice casual look, love the scarf!


    Printspirational and stylish wall art for your home!
    http://www.printsandroses.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  31. skvělý outfit:) takové cíle jako máš ty, nebo spíše představy jsem měla také, ale teď jsem našla něco jiného, co by mě bavilo a jsem spokojená, každopádně člověk nikdy neví... :) Držím palce ať ti jde vše tak jak chceš.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  32. I love your perfect day. Mine would probably be filled with fun activities with loved ones.
    I like you look, simple and cool.
    Enjoy your weekend :)
    xo
    Sauniya | Find Your Bliss ♡

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Moja predstava dňa je takmer rovnaká :) čo si myslím,že je fajn.Mimochodom super fotky aj pekná kvalita :)
    http://tmatejcikova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Máš naprosto nádhernou šálu :) fakt se mi moc líbí :)

    Maris Novotná

    OdpovedaťOdstrániť
  35. So perfect look, love the jacket

    http://modernastrega.blogspot.com.ar/

    OdpovedaťOdstrániť
  36. this is a perfect casual outfit!
    http://www.thestyletune.com

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Cool look, love it!
    And also love your make up.


    HTTP://FRENCHIESUNDERTHESUN.BLOGSPOT.COM

    Kisses from Australia

    ps: thanks for your comment!

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Oh, you look so cute and girly:) Great outfit!
    www.evelinebison.pl

    OdpovedaťOdstrániť