SOCIAL MEDIA

Neon Labello

2. októbra 2016
Vždy, keď mi má prísť nejaká kozmetická vec, teším sa ako malé dieťa, pretože na kozmetiku taký "odborník" nie som. Nehovorím, že som nejakým veľkým odborníkom na módu, no ide mi to lepšie ako s kozmetikou. Síce sa maľujem rada, nejako tú svoju rutinu nemením a málokedy mením svoju klasiku. Milujem klasickú kozmetiku. Tým myslím tie klasické značky, ktoré majú za sebou už dlhú a samozrejme dobrú históriu. U mňa majú čestné miesto, pretože ma nikdy nesklamala a vždy sa k nej rada vraciam. Medzi tieto značky patrí aj Nivea.
***
I love Nivea and Labello lipsticks! 


Dnes tu mám pre vás jednu novinku práve od značky Nivea. Jedny z najznámejších balzamov, ktoré mám veľmi rada sú Labello balzamy. Tie som mala doteraz iba v "kolieskových" tvaroch a nanášala som ich prstom, no tento raz mi prišli tie klasické, vysúvacie, ktoré som ešte nemala.
Na Slovensko totižto prišla nová edícia Neónových Labello balzamov, ktoré svietia pod UV lampou! Síce doma UV lampu nemám, takže som vám takéto fotky spraviť nemohla, ale na ich instagrame si môžete pozrieť veľa fotiek, pretože práve teraz je všetko len o týchto balzamoch!
Všetkých sedem balzamov má krásne obaly. Neviem si vybrať, ktorý sa mi páči viac. Všetky majú rovnaké alebo veľmi podobné zloženie, takže vôňa je identický :)
Balzamy sú priesvitné, bez farby. Voňajú krásne a sú bez chute, čo som veľmi rada, pretože to mám na balzamoch radšej. Výborne hydratujú a mám ich veľmi rada.
Videli ste tieto nové balzamy? :) Plánujete si ich kúpiť?

63 komentárov :

  1. U nás jsem je vůbec neviděla, ale vypadají moc krásně :)

    Blog by Vea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Za pár dní by sa mali dostať do úplne všetkých drogérií tak určite hľadaj! :)

      Odstrániť
  2. Vyzerajú úžasne :) Labello balzamy mám veľmi rada :) No zatiaľ som túto kolekciu nikde nevidela.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja ich milujem! O pár dní by už mali byť po všetkých drogériách :)

      Odstrániť
  3. To je skvělé! Balzámky labello mám moc ráda, tato kolekce vypadá krásně :)

    September Favourites 2016

    My September 2016

    OdpovedaťOdstrániť
  4. já jsem si chtěla jeden koupit, ale u nás v drogerii je zatím nemají...

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite o pár dní budú už aj vo vaše drogérií :)

      Odstrániť
  5. I love this neon color, it makes them so fun!

    http://violettedaily.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vypadají moc hezky, asi si nějaký pořídím. Začíná podzim a to znamená, že mé rty budou zase pernamentně popraskané. Tak se musím pořádně vybavit balzámy :)
    lalymylifestyle.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak aj ja! Mám vždy veľmi popraskané pery cez zimu :)

      Odstrániť
  8. The colors of the package are beautiful and I also love labello lipsticks so this must be good <3

    www.catmorais.blogspot.pt

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vypadají skvěle, mně se osobně asi nejvíc líbí ten růžový! Bohužel jsem tuto kolekci ještě nikde neviděla, ale až na ni narazím, budu o ní přemýšlet. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. These look so cool! Would you like to follow each other on GFC? Just let me know :)

    astadek.blogspot.com
    Asta,xx

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Zrovna ve čtvrtek jsem na ně koukala :) Jsou moc roztomilé. Jen jsem se právě bála, že budou barevné i uvnitř :) Teď už vím, že se nemám čeho bát :) Pěkný článek ♥

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Very interesting!!!

    Federica Di Nardo
    http://federicadinardo.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. I want all of them . Beautiful post x

    Will feel happy to see you on my blog.xx
    beautydrugs.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tak ty vypadají dokonale, určitě se po nich podívám :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  15. I need to buy them :) they look so cool :)
    xo katy

    LA KATY FOX

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Též je mám doma a těším se na testování :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Omg it is sooo cute. I want it too!
    http://thebeautyofstylefashionblog.blogspot.ba/

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Can i have them all, love labellos xoxo

    www.theninebyivana.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Tak ty potřebuji :D do každé kabelky jeden! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Lovely box!!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. wow amazing!! love this colors.

    kisses

    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Love this!!

    http://modernastrega.blogspot.com.ar/

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Takovou kouzelnou krabičku bych chtěla také doma mít :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  24. They seems to be a great products.. I would love to try them
    xx
    https://theonethattravels.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  25. I love labello...and these seem great!

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpovedaťOdstrániť
  26. I so love it! Thanks for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Tieto balzamy vidím prvýkrát :O Je vyzerajú skvelo, ale keď tak nad tým uvažujem, sú zbytočné, keďže bežne si na mňa kamaráti nesvietia s UV lampou :D
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je len na taký efekt :D Skôr by som povedala, že sú také vynovené, lepšie voňajú a tak :)

      Odstrániť
  28. Such a nice product!

    http://loraroad.blogspot.com.es

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Awesome !

    http://www.fruityandpassion.com/2016/09/london-fashion-week-day-1-runways.html

    OdpovedaťOdstrániť
  30. this is great!

    xoxo
    tessa
    www.travelwheretonext.com

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Great box!

    http://MARTASFASHIONDIARY.com/casual-tuesday/

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Zaujímavý článok :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  33. They look nice.
    The colors and everything makes it look like something i'm going to try...
    http://dimplekhadi.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Ja ich u teba vidím druhý krát som na instagrame ale tam som ich ešte nezahliadla ale tu na blogoch, Vyzeraju zaujimavo teda ale neviem načo by mi boli neonove ked mi nebudu svietiť:-DD

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Tuto kolekci jsem nikde neviděla, ale vypadají skvěle. Labello mám ráda :)
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  36. To vyzerá božsky, ale nespomínam si, že by som niekde už videla tieto balzamy. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  37. The best lipstick balm ever!:)
    www.evlinebison.pl

    OdpovedaťOdstrániť
  38. อยากรวยรวดเร็วทันใจ เล่นแล้วมีแต่ได้ เปิดใจลงเดิมพันกับเราได้ที่ สล็อต PG เว็บเกมของเราเล่นง่าย มั่นคง ปลอดภัย 100% นอกจากจะปลอดภัยแล้ว เว็บเกมสล็อตออนไลน์ของเรายังแจกเงินรางวัลจริง ท่านใดสนใจสามารถ แวะร่วมสนุก ได้ตลอดเวลาซึ่งเกมสล็อตแต่ละเกม จะมีอัตราการจ่ายเงินชนะการเดิมพันและโบนัสสูง ผู้เล่นมือใหม่ทุนน้อยก็สามารถเล่นได้ เรามีเกมสล็อตให้เลือกมากมาย พร้อมมอบโบนัสให้ทันใจ 100% ทดลองเล่นกับเราตอนนี้ รองรับการเข้าเล่นได้ทุกที่ทุกเวลา ไม่จำกัด !

    OdpovedaťOdstrániť
  39. แจกเงินกระจาย พบกับเกมสล็อตออนไลน์ที่สามารถหาเงินให้คุณได้จริงได้แล้วที่เว็บไซต์ สล็อต PG เว็บไซต์ที่มาพร้อมกับเงินทุนสูงสุดในเวลานี้ สนใจคลิ๊กเลยภายในเว็บพบกับโปรโมชั่น New Member Bonus เพียงนักเดิมพันรายใหม่ที่สนใจเข้ามาร่วมเป็นหนึ่งในสมาชิกในครอบครัวเศรษฐีของเราวันนี้ ลงทุนเล่นเกมเพียง 1000 บาท ก็สามารถรับเงินได้ทันที 1500 บาทกันแบบง่ายๆ

    OdpovedaťOdstrániť
  40. I am glad that you simply distributed this specific useful information around. แทงบาคาร่า

    OdpovedaťOdstrániť
  41. โชคลาคและความร่ำรวยกำลังรอคุณอยู่ที่ Fortune Mouse เกมสล็อตที่มาในธีมเจ้าหนูตัวน้อย พร้อมมอบเงินรางวัลและแจ็คพอตแบบจุใจไม่อั้นให้คุณตลอด 24 ชั่วโมง รูปแบบเกมเล่นง่าย ตัวเกมมีวงล้อเพียง 3 รีลเท่านั้น เล่นง่าย ได้ไว

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Revealing techniques for betting on football favorites If you are interested in reading good techniques from us, click เผยเทคนิคแทงบอลเต็ง

    OdpovedaťOdstrániť
  43. สำหรับท่านใดที่ชอบเล่นสล็อตออนไลน์แต่มีทุนมาน้อยกก็มารับโบนัสจากเราไปเลย กับโปรโมชั่นสุดร้อนแรงในตอนนี้ กับโปร ฝากเพียงแค่ 29 บาทรับโบนัสเครดิตฟรีไปเลย 100 เครดิต ถูกใจคนทุนน้อยแน่นอน สมัคร JOKER GAMING

    OdpovedaťOdstrániť