SOCIAL MEDIA

in love with NYX

18. októbra 2016

O pár dní na blogu vyjde "beauty news", pretože sa mi nazhromaždilo viac vecí, ktoré vám chcem ukázať, no na túto kozmetiku som si musela vyčleniť jeden samostatný článok, pretože pre mňa znamená niečo viac. Tým myslím, že patrí do môjho pomysleného zoznamu najlepších kozmetických značiek, ktoré som vyskúšala.
O značke NYX som počula veľa veľa pozitívnych ohlasov, ktoré mi stále v hlave blikotali a hovorili mi, aby som si konečne aj ja nejaké produkty kúpila a vyskúšala. Stále som sa však k tomu nedostala a ako som už spomínala, vždy ostávam verná tým istým značkám. O nejaký čas sa zas hovorilo, že NYX otvára svoje brány v Bratislave. Vedela som, že tam musím byť a kúpiť si už konečne niečo. Nakoniec z toho nič nebolo, pretože v ten deň som sa nemohla dostaviť na to správne miesto, ale nejaké tie kúsky pristáli v mojej schránke a ja som nedočkavo otvárala balíček, v ktorom boli skvelé vecičky.
***
This is my first time with NYX and here is the review! :) 
Očné tiene síce moc často nepoužívam, ale takéto "nude" farby na očiach mám rada, a keď už konečne nejaké tiene na seba dám, sú to presne v takejto farbe. Doma som mala jednu menšiu plateku s hnedou a béžovou, a tak som si hovorila, že by sa mi zišli aj trochu iné odtiene hnedej. Farby, ktoré z hnedej idú jemne do bordovej mám na očiach rada. Paletka vôbec nepráši, takže nemáte farbu nikde naokolo a ani sa vám nemiešajú s inými farbami. Tiene sú naozaj dobre pigmentované a stačí párkrát prejsť a na oku máte krásnu farbu :)

Tekuté matné rúže som doteraz nemala, aj keď som si plánovala kúpiť nejaké trochu v bledšej farbe. Fialová a hnedá sú farby, ktoré na denné nosenie síce nepoužívam, ale k nejakým outfitom sa mi veľmi hodia. Po nanesení o malú chvíľku zaschnú a vydržia naozaj dlho. Okrem toho som necítila, že by mi vysušovali pery, čo pár matných rúžov robí.
Na pár fotkách, či už na facebooku alebo instagrame som videla "tieňovanie" pier. Opticky to zväčší pery a vyzerá to naozaj skvelo. Musím sa priznať, že na prvý raz sa mi to moc nepodarilo, ale ja verím, že sa moja technika zlepší. Nepatrím k ľuďom, ktorí by mali nejaké veľké pery, takže určite by sa mi zišlo aspoň opticky ich zväčšiť. Tento rúž spočíva v tom, že na jednej strane máte bledšiu farbu, s ktorou vyplníte vnútro a s tmavšou ceruzkou si urobíte obrys pier :) 
Posledné dva kúsky, ktoré mi prišli boli tiene na oči s takejto ceruzke, ktorá sa dá vysúvať. Najprv som sa toho naozaj bála, pretože s takýmito očnými tieňmi som nerobila. Teda raz, ale nedopadlo to vôbec dobre a namiesto toho, aby som mala celé viečko pekne zakryté farbou to dopadlo ako jedna tmavá šmuha na oku :D Veľmi dobre sa s nimi robí, majú výraznú a dobre pigmentovanú farbu :) 



49 komentárov :

  1. Amazing products:) The pallete is beautiful:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nice shades :)

    http://ohladymania.blogspot.com/

    .

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Achjo, ta paletka má úplně nádherný odstíny, už po ní dlouho pokukuju! :)

    Petra Bartáková

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tu paletku musím mít, je naprosto dokonalá! ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Great picks, i recently started to use NYX products and i love them. This dark purple lipstick is just amazing xoxo

    www.theninebyivana.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. I love NYX too! Thanks for the review!

    http://violettedaily.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To všechno vypadá tak nádherně! ♥ Nejvíc ale toužím po matných rtěnkách, ty jsou TOP ♥

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tie vecičky sú úžasné, najmä tá paletka :O ja som ešte v nyx u nás nebola ale chystám sa to omrknúť :P

    OdpovedaťOdstrániť
  9. I hardly ever use brown lippies but gosh these look so rich. I must indulge asap. Great palette. NYX is doing so well and putting out great products.

    http://fashionablyidu.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. These are my kind of lippies and from one of my favorite brands.

    xx
    http://www.thestylefanatic.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Také miluji Nyx! Teď od nich mám paletku očních stínů a dvě rtěnky!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. You are preaching to an absolutely NYX fan! I currently am using their liquid matte eyeliner and brow pencil daily! I find their products to work so well and are priced so affordably!


    xoxo Rina
    http://www.andshedressed.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tá paletka od Nyx vyzerá fakt skvelo. Najmä tie farby, sú zemité a telové, ale nie nudné. Aspoň viem, kde sa poobzerať, keď budem chcieť doplniť moju zbierku :D.

    BilberryDay

    OdpovedaťOdstrániť
  14. I do not use my cosmetics jajajaj. I only use lippies.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. I do not use my cosmetics jajajaj. I only use lippies.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. NYX is sooo good, still saving up for my next splurge haha. The palette is gorgeous!

    x Annabelle
    <a href="http://travelsandtea.com/html/„>travelsandtea.com</a>

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Paletka je krásná! Já často chodím kolem prodejny na Andělu v Praze, tak tam občas zaskočím se pokochat :)
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  18. páči sa mi tá obojstranná ceruzka na ombré pery :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  19. The palette looks beautiful. i like it. i have couple of times that NYX is great but haven't tried it though. Maybe its time


    brendascouch.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. značkou nyx jsem nepoznamenaná, ale produkty vypadají parádně, převážně ta paletka by stála za to.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  21. I love the products by NYX too!
    They are so good for their price!

    Ilona
    www.artthisisart.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. I love those colours!! Perfect for fall!! <3

    Love,
    Susa

    www.misssuzieloves.de

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Gorgeous products my dear <3

    Love,
    cherifa
    www.curlsallover.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Oh, I like NYX! I don't have many products by NYX, but I really like the ones you showed here! I will try to find a place that sells NYX soon! Hope you have a very nice day!
    DenisesPlanet.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. NYX have a lot of great products i like. Your palette has really nice colors. I like the purple liquid lipstick. I would love to try that.
    Nice products dear :)
    xo
    Sauniya | Find Your Bliss ♡

    OdpovedaťOdstrániť
  26. This palette looks super cute. Gorgeous shades.
    Nina
    http://www.ninasstyleblog.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. All the colours look so amazing! Totally made for autumn :-*

    Melanie / www.goldzeitblog.blogspot.de

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Skvelé produkty! NYX je úžasná značka! ♥
    Girl with pink nails aj s GIVEAWAY!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Great products! Kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  30. This eyshadow palette's colours look perfect!

    http://anna-alina.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Thanks for sharing! NYX is great and affordable!

    Tina
    www.justatinabit.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Produkty vypadají dokonale, do té paletky jsem se asi zamilovala :)

    Village Candle

    OdpovedaťOdstrániť
  33. NYX je láska a potrebujem úplne všetko!!!
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  34. I've really liked everything I've tried from NYX :)

    Rosy | Sparkles of Light Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Looks great, have to try it!!

    Kisses,

    http://www.theartofpaloma.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Stunning shades! I need to try this soon!
    Adi xx
    fancycorrectitude.com
    instagram.com/fancycorrectitude

    OdpovedaťOdstrániť
  37. I love this products kiss

    https://denimakeup95.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Looks great!

    Kisses and Merry Christmas!

    http://www.theartofpaloma.com/

    OdpovedaťOdstrániť