SOCIAL MEDIA

Cellublue - yes or no?

20. októbra 2016
Keď vidím, že mnohé značky a predajne ťahajú peniaze práve z problémov ľudí je mi z toho zle. Namiesto toho, aby vynašli niečo poriadne, čo naozaj zaúčinkuje proti nejakému väčšiemu problému, ktorému čelíme, skôr sa snažia nabaliť a vyhodia do predaja nejakú sprostosť, ktorá má spraví veľko boom na celý svet, každý ju kúpi no nič neurobí. Aj kvôli tomuto som bola poriadne skeptická, keď mi domov prišla vec proti celulitíde.
***
Do you know something about CelluBlue - this thing fights against cellulite.  




Na začiatok musím povedať, že ja celulitídou netrpím, nikdy som ju nemala a dúfam, že sa tak skoro ani neobjaví. Pripisujem to správnemu jedálničku, dostatočnému prísunu vody a hlavne cvičeniu, no viem, že aj dievčatá a ženy cvičia a stravujú sa správne, no celulitída sa objavila. Viem aj to, že celulitída je jeden z najrozšírenejších problémov, ktorému hlavne ženy čelia.
Na balíček, ktorý mi prišiel od značky Cellublue som bola veľmi zvedavá. Keď som otvorila malú krabičku, veľmi ma prekvapilo, keď som videla iba malé vrecko a vnútri som našla vec, na ktorú by som nikdy nepovedala, že niečo dokáže. Proste gumové niečo, čo nám s maminou prišlo veľmi srandovné.
Dizajn je veľmi jednoduchý, modrý klobúčik s pevnými stenami. K balíčku dostanete aj návod na použitie. Je tam napísané, že nepotrebujete žiadny tréning, no prvé používanie bolo naozaj veľmi čudné.
Aby som nezabudla, produkt skúšala moja mamča, ktorej som pri tom pomáhala a sledovali sme úplne všetko. Najprv sme sa zamerali na časť tela, ktorú dobre vidno - boky a stehná. Ako mazivo, čiže niečo na to, aby sa Cellublue mohlo posúvať ľahko po pokožke, je najlepšie niečo mastné. Nie krém, ktorý pokožka rýchlo vsaje. Skúste nejaký olej. Prechádzajte po pokožke pomaly a niekoľkokrát.

Dlhšie som hľadala nejaké vysvetlenie, prečo to funguje a na akom princípe. Nakoniec som to našla. Je to klasické bankovanie, ktoré používajú aj profesionáli. Tí však využívajú sklenené banky a majú trochu profesionálnejšiu techniku. Prístroj vám "vsaje" pokožku a tá je poriadne natiahnutá. Práve vďaka tomu sa dokážu narušiť vlásočnicové cievky a vy sa pomaly zbavujete pomarančovej kože.
Po pár dňoch sme sa s mamčou dostali a k výsledkom. Pomarančová koža pomaly ubúdala a myslím, že keď s tým budeme ďalej pokračovať, bude to lepšie a lepšie :)
Týmto článkom chcem aj poďakovať za poskytnutý produkt od firmy CelluBlue, ktorí predávajú túto fajn vecičku na odstránenie problému, ktorá konečne naozaj funguje :)
A ako vy bojujete proti celulitíde?

16 komentárov :

  1. I heard about this product but I didn't try it.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. skúšala som to už, ale neverím tomu príliš :D

    Desire fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na každého to nemusí účinkovať, ale mojej mamine to pomohlo, takže nemám prečo písať inú recenziu :)

      Odstrániť
  3. what is that for?
    http://sepatuholig.blogspot.com
    IG @grace_njio

    OdpovedaťOdstrániť
  4. So interesting product and review! I would like to try it, looks fantastic :)

    xoxo dear ❤
    Melania | modeintechnicolor.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Haha, mne tiež prišla od Cellublue ponuka na toto! :D ale neprijala som to zatiaľ, lebo som tomu moc neverila.. ale premýšľam, že po tvojej recenzii to prijmem :)
    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Looks like a fantastic product! xo, sharon

    http://www.stylelullaby.com/lifestyle/why-its-important-to-dream-big/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Aj mne poskytli Cellublue na testovanie a prijala som to, tak som zvedavá :D ♥
    Girl with pink nails aj s GIVEAWAY!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. interesting, i wonder if it works.
    I think a good way to fight cellulite is too eat healthy, drink lots of water and exercise regularly.
    Thank you for sharing your thoughts :)
    xo
    Sauniya | Find Your Bliss ♡

    OdpovedaťOdstrániť
  9. I hear about it, or rather, I read, but I never used it! It must be good, for what I read! Hope you have a very nice weekend!
    DenisesPlanet.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. I have it! Is wonderful!!

    Yo orgullosa de mi post de hoy. Os va a encantar!!!
    Preparadas Listas YA


    You Tube

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Já jsem spíš k takovým věcem skeptická, vsázím na pohyb, hodně vody, střídání teplé a studené sprchy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Anything that would help fight against cellulite I say HELL YES to! lol!

    xoxo Rina
    http://www.andshedressed.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Amazing review, thanks for sharing!

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť