SOCIAL MEDIA

Japan Candy Box

20. septembra 2016
Ochutnávka sladkostí tu na blogu bola už niekoľkokrát. Síce sa stravujem zdravo a rada cvičím, niekedy príde aj deň, keď trochu zhreším a skúsim niečo nové, iné, čo sa v našej krajine nepredáva. Asi tri alebo štyrikrát mi prišla veľká krabica z Tokyo Treat, no dnes to bol Japan Candy Box. Oslovili ma, či nemám záujem vyskúšať nejaké ich sladkosti. A keďže ja som veľmi zvedavá, povedala som áno.
***
Today I am trying Japan Candy Box!


Vždy, keď mi prišla táto krabica z Tokya, našla som si tam nejakých favoritov, ktorí mi chutili viac, iní zase menej. Tentokrát bola krabica pre mňa jedným veľkým sklamaním, pretože som si našla len jedného favorita. Veď uvidíte.

Hovorila som to tu už niekoľkokrát, že na slané moc nie som. Čipsy, rôzne slané tyčinky alebo iné krekry ma nenadchýnajú a radšej si dám nejaké brownies :D Takéto kolieska sa predávajú aj u nás, viem, že v syrovej variante ich vídam u nás v obchode. Keď som otvorila tieto žiadnu arómu som necítila. Keďže po japonsky neviem, nedokázala som ani rozlúštiť nápis na obale. Po ochutnaní som necítila nič. Sú to proste akoby chrumky bez chute. Za mňa nula bodov.
Nechcem, aby som vyznela nejako "namyslene" alebo, že mi nič nechutí, pretože zo zdravej stravy zjem totálne všetko, no cukríky sú u mňa zase vec, ktorá je tabu :D Proste nikdy ma to nechytalo, aby som niečo cmúľala v ústach. Iný prípad sú gumové cukríky. Tieto som vyskúšala a sú to klasické ovocné cukríky, ktoré sú podobné ako také vitamínové tabletky, ktoré si môžete kúpiť v lekárni.
Prichádzajú na rad gumové cukríky. To ma potešilo, pretože tie mám rada, no tieto vám po zjedení spravia horkú chuť v ústach. Práve preto leteli aj do koša. U nás v rodine nechutili nikomu.
Tých cukríkov bolo v tej krabici fakt než dosť tento raz. Tieto gumáky však boli omnoho lepšie. Mali výraznú pomarančovú chuť a nezanechali horkú chuť v ústach.
Tieto mini ováliky chutili úplne presne ako také mini piškóty, ktoré sa predávajú aj u nás. Jediné mínus, ktoré mali bolo, že ste po zjedení cítili trochu umelú chuť. Čo sa dá robiť, nič iné som od týchto sladkostí ani nečakala..
Okej, asi jedna z najhnusnejších vecí, ktorá sa nachádzala v boxe bola táto čudesná ryba. Milujem ovocie, ale keď príde na rôzne keksíky, čokolády alebo sladké pečivo ako je croissant alebo šiška, mám radšej keď sú plnené čokoládou, maximálne vanilkovým krémom. Nemám rada ovocné príchute, pretože to s ovocím nemalo spoločné absolútne nič. A táto ryba mala vo vnútri práškovú plnku, ktorá bola fakt nechutná.
V každom boxe vždy môžete nájsť aj DIY veci, ktoré mi zatiaľ nikdy nevyšli, takže toto som ešte ani neotvárala :D
Ďalšie cukríky a verte mi, že týmito to stále nekončí.. Ak poznáte také maličké cukríky, u nás sa predávajú pod značkou PEZ, tak si viete predstaviť aj chuť týchto cukríkov. Je to presne to isté. Jediné čo sa mi na nich páčilo je obal a tvar cukríkov.
Sľubujem, posledné cukríky. Fakt. Všetky majú na jedno kopyto, takže toto je zbytočné rozoberať :D Stále tá istá chuť.

A posledná vec, ktorá mi chutila zo všetkého najviac a asi sa mi aj páčila zo všetkého najviac boli tieto sušienky. Ak poznáte u nás TUC, bolo to niečo na ten spôsob, ale trochu menej slané a jemne sladkavé. Naozaj to bola veľmi dobrá kombinácia a tie vzory boli úplne krásne! :)

Musím povedať, že tento box bol zatiaľ najväčším sklamaním zo všetkých, ktoré som doteraz ochutnala..

53 komentárov :

  1. To je super! Zkoušet něco co u nás není :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jééé, nikdy som nič také nerozbaľovala a ani nechutnala, ale vyzerá to fajn.

    SlavikStories
    Čítanie je sexy

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc lákavě to nevypadá, jak píšeš, že to je asi nejhorší co jsi měla, ti věřím :D já sama bych si to asi nekoupila..
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I have always hear that Japan candies are really the cutest and I can see they are, here! So nice, really cute packaging as well!
    DenisesPlanet.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Páni, tam toho vážně bylo dost! :D No, já znám právě ty poslední a moc mi chutnají :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som sa prekvapila, že na to ako bola tá krabica malá, tam toho bolo dosť :D A presne tak tie posledné mi chutili zo všetkého najviac :)

      Odstrániť
  6. Amazing box. Would love to try those gummys.
    You also check JAPANFUNBOX on my blog, it's similar.
    Can you follow me back?
    https://glaringwaves.blogspot.ba/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tý jo, nějak moc mě to neláká, přijde mi, že oni mají všechno stejné a takové...nemastné, neslané. Ale ráda bych něco zkusila z Anglie a Ameriky. Moc hezký článek!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak také sladkosti by som aj ja rada vyskúšala! :) Ďakujem :)

      Odstrániť
  8. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. To vypadá fakt dobře :O Ráda zkousím nové věci. obzvlášt jídlo. :) Moc pěkný článek. :) Zrovna jsem o rozbalování jednoho balíčku ted psala na svém blogu tak jestli chces, můžeš se mrknou ke mě, případně mi tam zanechat odběr, budu moc ráda. :) ♥ www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, aj ja rada skúšam nové veci :) Určite sa rada pozriem, ďakujem :)

      Odstrániť
  10. Vypadá dost zajímavě. S Medvědem ho budeme muset vyzkoušet. :)

    Medvědova slečna

    OdpovedaťOdstrániť
  11. It looks delicious. I'd love to try!

    http://elrincondepaulagc.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Vždy som bola fascinovaná takýmito sladkosťovými hovadinkamo, ktoré na Slovensku nezoženieme. Momentálne ten Mickey je pre mňa Top a aj keď nejem sladké, tak je to balíček, ktorému by som neodolala

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fascinuje to vždy aj mňa, preto som rada, že aj vďaka blogu, niečo také môžem vyskúšať :)

      Odstrániť
  13. Wow! These candies seem delicious :O. Thanks for sharing!

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. These candy are super cute!! I'd like to try them.

    Steal4Style.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tuhle spolupráci ti táááák závidím, chtěla bych zkusit hned všechno. Super článek!

    BLOND SITE

    OdpovedaťOdstrániť
  16. I think i taste some of them in the past and really liked. You make me want candy now :P :)
    xo
    Sauniya | Find Your Bliss ♡

    OdpovedaťOdstrániť
  17. OMG, so cute! Noticed the Anpanman candy, want to try it! Japan always has the cutest things in everything! Anyway, I like your blog. Would you like to follow each other's blog? Please let me know, thank you^^

    xoxo,

    |CHELSHEAFLO BLOG|
    |INSTAGRAM|

    OdpovedaťOdstrániť
  18. I love that there is seriously a subscription box for everything!! Lol, looks so fun!

    -Clarissa @ The View From Here

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Yummy! Love the box!

    http://MARTASFASHIONDIARY.com

    http://MARTASFASHIONDIARY.com/white-denim/

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ah I love japan candy box,I tried it twice!


    http://anna-alina.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Such a fun box, I love Japanese candy <3
    www.britishmermaid.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. This is so so adorable!

    Love it!

    xx

    www.dylanasuarez.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Seems delicious!

    Thanks for visiting my blog. You have a great blog.

    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know.
    FANAA'S BEAUTY BLOG

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Amazing box :)
    Kiss, Kati

    ossegredosdakati.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Great post
    How about we follow each other on bloglovin'? Follow me and I'll follow you back.
    http://societyfix.blogspot.com.eg/

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Cool candies. I tried Japan Kit Kat, in green and pink color, and I liked it.

    http://worldofjustanidem.blogspot.ba/

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Everything looks so cute! :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Tak toto chcem :) Veľmi sa mi páčia takéto boxíky. Sú pre mňa nesmierne atraktívne a určite musia byť aj mimoriadne chutné

    Čo je dobré to musím mať aj s novou GA

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Yummy! :) It looks so delicious :)
    www.evelinebison.pl

    OdpovedaťOdstrániť
  30. I bet everything is delicious!
    xoxo

    www.sorananistor.com

    OdpovedaťOdstrániť