SOCIAL MEDIA

it´s cold outside!

30. septembra 2016
parka - Gamiss  //   sweatshirt - Shanna   //   jeans - SheIn   //   shoes - Deichmann   //   bag -   //   scarf -  Gamiss
Ako ste si mohli viacerí všimnúť, niekedy sa stáva, že nestíham odpovedať na vaše komentáre. Nebojte sa, čítam ich a vždy ma pozitívne nabíjajú energiou.Nestíham vám len odpisovať, pretože mám toho teraz viac. Okrem toho, že stále niečom robím ohľadom blogu, článkov a ostatných vecí, rada si aj zacvičím a občas si spravím voľný deň a pozriem dobrý seriál. Viete, život je aj inde než na virtuálnej sfére a práve to mi dosť dlho trvalo, kým som si uvedomila túto skutočnosť.
Vždy som sa snažila byť originálna a všetko robiť presne a dobre. Snažím sa, aby články vždy vychádzali každé dva dni. Nech je tu nejaká aktivita. Baví ma to čo robím, len niekedy je toho dosť veľa. Písanie článkov je pre niekoho dosť ľahkou prácou, no niekedy mám chuť narobiť sa fyzicky a úplne mozog vypnúť. Proste robiť a spĺňať nejaké rozkazy, ktoré mi niekto dáva a neriešiť nič, čo by bolo treba. Plánovanie je neskutočne dôležité v takýchto prípadoch. Naplánovať si články, upraviť fotky, napísať článok ... Keď k tomu pridáte sedem hodín v škole, nejaký ten spoločenský život, proste ten čas prejde nejako magicky rýchlo. Som perfekcionista a vždy chcem, aby všetko klapalo. Preto som dlho robila to, že som bola doma zavretá a stále len robila. Robila, robila a robila. Na spoločenský život nebolo ani pomyslenia. Takýto stav trval asi tri mesiace a po nich som bola asi najviac unavená - psychicky - ako som mohla byť. Vtedy som si povedala STAČILO. Život je o niečom inom. Nič som nemusela vypustiť, nič som nemusela prestať robiť, stačilo len, aby som tomu dala poriadny time management.
Samozrejme, všetko sa plánovať nedá, no v každej voľnej chvíľke sa snažím urobiť niečo naviac, aby som v ten ďalší deň toho mala menej.
***
 Last days was cold in my country, so I must show you my new parka :) 

 A neviem ako vy, ale ja už pomaly vyťahuje aj hrubšie kúsky v mojom šatníku, spávam v ponožkách a dlhých pyžamových nohaviciach. Síce milujem zimu, tú atmosféru, ktorá je všade okolo nás, leto je leto. No nič, teším sa na vrstvenie!












39 komentárov :

  1. Presne tak... Posledné dni som sa aj ja na blogu veľmi snažila a pristihla som sa, že sa mi sníva o článkoch o prírodnej kozmetike a taaak... Takže si dávam taký oddych, seriály, kniha, čajik, poprípade jóga alebo prechádzka.
    A ouftit je krásny... Tá parka je top!

    SlavikStories
    Čítanie je sexy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I love your scarf !

    www.pink-purpledots.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som si dala záväzok, že chcem aspoň 2-3 články za jeden týždeň, ale po čase som si uvedomila, že dôležitejšia je kvalita a kvantita. Mimochodom tie džíny sú peckové! :)

    https://thefashiontwiins.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, dôležité je mať kvalitné články. Keď ide len o kvantitu, je to zbytočné..

      Odstrániť
  4. Jak já ti rozumím, taky jsem v celku perfekcionistka a chtěla jsem mít blog co nejlepší, vydávat články co nejčastěji.. ale najednou toho bylo nějak moc, teď vydávám články, co mám předpřipravené a dávám si od blogu takový menší oddych :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oddych je dôležitý pre každého :) Poriadne oddychuj a teším sa na články! :)

      Odstrániť
  5. Amazing outfit, loving your jeans! Thanks for sharing :)

    Kisses,
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Outfit je úžasný ty kalhoty jsou pecka :) Jinak si myslím, že tak to má občas každý, prostě si musíme přijít na to, jak si dobře rozvrhnout čas a hlavně se do ničeho nenutit :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Správne rozvrhnutie času je niekedy to najťažšie na celej veci! :D Ale dúfam, že všetko sa postíha dobre :)

      Odstrániť
  7. Stunning look. Love your jacket and jeans.
    It's really cold outside :/
    P.S Would you like to follow me back?
    https://glaringwaves.blogspot.ba/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. beautiful!

    http://www.stellaurus.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ty kalhoty jsou top :O ! To s tím time managementem se mi stalo před dvěma týdny, ještě teď se z toho hrabu :).
    Miluju podzim, všude je tak krásně :3. Není věc, co bych na tomhle období nemilovala.

    gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeseň milujem takisto, jedine to vstávanie za tmy mi trochu vadí! :D

      Odstrániť
  10. Tie džínsy s nášivkami sú veľmi zaujímavé! ♥ a máš pravdu, človek niekedy potrebuje vypnúť od toho virtuálneho sveta.. a verím ti v tom že príprava takýchto článkov nie je jednoduchá, sama o tom viem svoje. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ♥ Presne tak, je to niekedy poriadne náročné! :)

      Odstrániť
  11. Beautiful jeans, I love patches and a very very beautiful coat, such a nice color! Also a lovely checked scarf! You look always so sweet and beautiful! Hope you have a nice weekend!
    DenisesPlanet.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. I love the patches on your jeans! I wish it was cold here in California. :]

    // ▲ itsCarmen.com ▲

    OdpovedaťOdstrániť
  13. AMAZING. LOVE

    NATALIEOFFDUTY.COM

    <a href="http://natalieoffduty.com/2016/09/on-trend-teva-socks-n-sandals-suarez-sisters-natalie-dylana/”>Natalie Off Duty</a>

    OdpovedaťOdstrániť
  14. I'm a really lover of jeans with patches and parka and yours are amazing. Nice choice my dear!!! Kisses from Italy and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Bloglovin of Eniwhere Fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Perfect look for fall with the denims with the patches!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Amazing look. I love your jeans!

    http://fashionablyidu.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. It certainly is getting colder! Perfect time to get ourselves some new items!!
    xx Frederique
    http://fablefrique.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. tie nohavice su uplne mega pecka :O

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Krásne fotky... aj outfit vyzerá skvelo :)
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
  20. šálik je veľmi krásny! a hrubšie veci vyťahujem už aj ja a neskutočne sa z toho teším! :D
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Don't you just love sweater weather? <3

    OdpovedaťOdstrániť
  22. like your jeans!!!

    Nuevo look, vestido, chaleco largo y botines!!!
    http://eltrasterodecris.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. ur denim is way too cute!
    http://www.thestyletune.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. love your look!
    http://www.romboblog.com/

    OdpovedaťOdstrániť