SOCIAL MEDIA

white and grey combo

17. augusta 2016

skirt - SheIn    shoes - Deichmann   tshirt - NY-orker      ring - Klenotníctvo Hematit
Keď si prezerám svoje staré fotky tu na blogu, hovorím si, dievča, mohla si spraviť toto inak, toto lepšie, krajšie sa usmiať, lepšie ten článok napísať. No potom sa zarazím a hovorím si, nie. Nespravila by som inak absolútne nič. Práve tie veci, ktoré sa dejú teraz sa mi stali aj vďaka chybám, ktoré som spravila v minulosti a vďaka ktorým som sa poučila. Možno to ani tak nevyzerá, no zmenila som sa. Neverím ani vlastným očiam, ako som sa zmenila. Či už po tej vnútornej stránke, ktorú vy nemôžete vidieť, no všimnúť si to môžu hlavne blízki ľudia v mojich článkoch. Zmenila som sa ale aj z "vonkajška". Ani si neviete predstaviť, ako som sa zarazila pri prezeraní fotiek spred roka. To som sa až tak zmenila v tvári?! Naozaj tomu nedokážem uveriť. Možno si to iní nevšimnú, no ja tam vidím ozajstný posun a dúfam, že ho trošku vidíte aj vy. Či už v kvalite fotografií, článkov alebo outfitov. Za ten rok čo som začala fotiť outfity a posunula blog na tú tému, o ktorú som sa najviac zaujímala, mi konečne aj podrástli omnoho viac vlasy!
Bol to dosť rázny krok, keď som svoje dlhé vlasy, ktoré som mala skoro pod zadok a zapravovala som si ich do nohavíc :D dala ostrihať po plecia. Nikto z okolia to nečakal a úprimne? Nečakala som to ani ja, no situácia sa tak vyvinula a ja som ju musela vziať tak, ako bola. Vlasy som mala moc zničené (a to aj keď som si ich nijako nežehlila, nefúkala a vlny som si spravila so žehličkou raz za uhorský rok) a bolo jasné, že budú musieť ísť dolu. Veľmi ma prekvapilo, že som za nimi neplakala. Ja, dosť citlivý človek, ktorý mal celý život dlhé vlasy, som nevyronila ani slzu.
Inak sa musím priznať, že túto sukňu som si obliekla za presviedčania všetkých doma, že mi pristane. Neviem, ale asi na takéto sukne ešte nie som zvyknutá, no páčia sa mi! A na to, že som sa trochu obávala kvality je veľmi príjemná a skvelo sa nosí :)
***
What do you think about this skirt? I love it, because it is so comfy! :) And I love feeling that I can wear with this skirt converse! :) 

 A aby som nezabudla, chcela by som povedať pár viet o tomto krásnom prsteni. Tento krásny strieborný šperk mi prišiel v spolupráci s obchodom Klenoty Hematit. Toto zlatníctvo má sídlo v Košiciach a vyrábajú aj šperky na mieru a to zásnubné prstene, svadobné obrúčky a všetko, čo by ste chceli :) Ja mám tento Swarovski prsteň, no nájdete u nich aj mnohé iné krásne Swarovski šperky a nielen značky od nich.



 

 

79 komentárov :

  1. Perfect combo:) You look beautiful:)
    Have a great day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sukňa je super, moc sa mi páči a rozhodne ti pristane :) A prsteň je nádherný!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tenhle styl ti krásně padne!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sukně je krásná, taková ženská a moc ti sluší ❤️ Jo a ta kabelka s ouškama je strašně roztomilá, nemůžu si pomoct! :D

    Petra Bartáková

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super, že jsi sukni sehnala, je krásná a skvěle ti sedí! Ale odkaz na ni není funkční :( A ten prstýnek ti moc závidím, je super!

    GIVEAWAY O LUXUSNÍ NÁRAMKY | BLOND SITE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne ten link ide, skús ešte raz, pre istotu ho skúsim upraviť :) a ďakujem moc :)

      Odstrániť
  6. I love your outfit. The skirt looks really amazing. :)
    I am your new follower on GFC. I hope you can follow me too. :)
    xoxo, Shiki
    [Beauty and Destroy]

    OdpovedaťOdstrániť
  7. so in love with your fab skirt
    http://carrieslifestyle.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. such a lovely combo. Liked it.
    http://tipsoye.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mám stejné tenisky a ta sukně je boží :O Tenhle střih se mi hrozně líbí, tak snad někdy, až zhubnu nebo tak nějak, si taky takovou pořídím. :D:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Great outfit! Have a nice day! :))

    xxBasia
    http://kasztanowydomek.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Moc pěkný outfit. Líbí se mi ta sukně. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Já se radši na svoje staré outfitové fotky nedívám :-D některé byly fakt hrozný :-DDD.
    Také si myslím, že ti sukně skvěle padne, je to něco jiného a originální:) a prstýnek? No páni, je opravdu krásný:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) a ja takisto, len nedávno som sa pozrela na ne a hovorím si, fuh dúfam, že sú tie fotky naozaj lepšie! :D

      Odstrániť
  13. Ze zvědavosti jsem se podívala na tvoje starší články a musím říct, že změna je velká a určitě k lepšímu :) Sukně je super, líbí se mi, že ji určitě nebude mít každá druhá :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi ďakujem :) som rada, že zmenu vidno :) a presne tak, sukňa je taká trošku zaujímavejšia a v obchodoch som ju ešte ani nevidela :)

      Odstrániť
  14. Veľmi sa mi tá sukňa páči celkovo:) aj top je k tomu super! A nevedela som vôbec, že si mala niekedy dlhé vlasy :O to bolo prekvapenie!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, mávala som dlhé vlasy celý život, no potom som ich musela ostrihať a práve vtedy som začala fotiť sem na blog :D :) zdá sa mi, že niekedy veľmi dávno som sem pridávala aj fotku s dlhými vlasmi, ale to bolo fakt dávno :D

      Odstrániť
  15. Amazing outfit! melodylaniella.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. You look amazing in that outfit which is combined greatly. I love the skirt especially.
    P.S Would you like to follow me back!
    Blog: www.glaringwaves.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/glaringwaves

    OdpovedaťOdstrániť
  17. toto je presne outfit , ktorý sa mi páči :)
    pristane ti :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Sukňa je naozaj krásna, aj sa Ti hodí! A s tými vlasmi to máme rovnako. Tiež som ich mala dlhé, dala sa ostrihať, postupne dorastajú... Super post, prajem Ti pekný deň!:)
    pieces of me

    OdpovedaťOdstrániť
  19. I love how casual this outfit is and the bag is adorable! x

    http://www.bisoushollyolivia.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  20. so cute! :) love the skirt. you can dress it up or down so easily

    dorky-and-weird.blogspot.com

    Xoxo Jessy

    OdpovedaťOdstrániť
  21. You're so so beautiful!

    www.blossomikebana.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. I liked your skirt and top very much, you look very beautiful! I like grey and white together! I hope you have a very nice day!
    DenisesPlanet.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Ta sukně je perfektní! Sluší ti to :))

    http://s-hejvi.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Casual and cool, love this outfit!

    Baci, DadieB. ~
    dadiebradshaw.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Love this look! xoxo


    http://www.lookandchic.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Pristane ti to a taštička sa mi páči najviac :)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Amazing post dear . I followed your blog so can you follow back?

    http://ameliabelieveme.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  28. u mě moc často nehrozí že by mi něco došlo - protože když mi to dojde, tak hned najdu další kousek co mám už doma. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Love this cool graphic tank + skirt, lady!

    -Ashley
    Le Stylo Rouge

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Tá sukňa a kabelka sú strašne super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  31. I like the whole styling and photos! Cheers to the photographer who did a great job capturing your style! <3

    xo,
    Iga
    www.STYLENIGHTCAP.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Krásny outfit! Tá sukňa a celkovo takýto štýl sa mi veľmi páči :) A prsteň je tiež nádherný :)
    Caroline ~ Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Nice place and I love your outfit.


    Kisses,

    Verónica
    http://www.it-moi.com

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Taková slova si občas taky říkám :D.. Třeba jak jsem toto vůbec někdy mohla zveřejnit a tak :D. Každopádně člověk se vyvíjí každým dnem a i jeho slova se mění. V ten moment to pro nás prostě bylo super. Teď už to tak třeba nevidíme, ale je o tak prostě.

    Jinak ta sukýnka je naprosto super! :) Vidím takový střih poprvé a moc Ti sluší :).
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Tá taška a prsteň sú proste úžasné!! Vyzeráš super :)

    My Lovely Life

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Krásny prstienok :) Ja mám od nich prívesok.
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Mi piace da morire il look che proponi nella decima foto, la t-shirt bianca con scritta e la gonnellina scura con stampa (e accessori, ovviamente) ** semplice e delizioso!
    E la foto sotto fa subito pranzo estivo, che meravigliaaaa!

    best education service

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Hrozně ti to sluší, sukně je krásná, ale nejvíc se mi líbí ta kabelka, můžu se zeptat, kde jsi jí sehnala prosím? :)

    Cup Of Whatever

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Tá sukňa ma naozaj dostala, mám niečo podobné, ale bez bočného riasenia (alebo je to rázporok?). Biela so sivou naozaj ide dohromady veľmi dobre :) Čo mi ale naozaj zobralo dych, bol ten prsteň. Ja, ako správny prsteňofil vlastním niekoľko prsteňov (najradšej nosím tenučký kombinovaný z bieleho a žltého zlat), ale ten kameň na tvojom proste nejde prehliadnuť! Veľký, výrazný a pritom jednoduchý :) Krása

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Rad outfit!
    https://www.youtube.com/watch?v=jO7GRjaBEL4

    OdpovedaťOdstrániť
  41. tento outfit ti naozaj vyšiel! :) páči sa mi každý kúsok najviac tá sukňa ktorá ti sekne moc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Love your outfit, cool skirt!
    Kisses
    Martina
    http://www.pinkbubbles.it
    NEW POST

    OdpovedaťOdstrániť
  43. What a beautiful outfot! You are so pretty <3

    Best
    Michaela

    Michaelablog
    Bloglovin'

    OdpovedaťOdstrániť
  44. I love that outfit! It looks so comfy and it is just perfect for those days when you can´t decide what you should wear.
    ____________________________________
    http://fashiontendril.blogspot.de/

    OdpovedaťOdstrániť
  45. Such a cute outfit! Great combo of feminine and casual.

    www.rdsobsessions.com

    OdpovedaťOdstrániť
  46. Pekný outfit, ale najviac ma však zaujala tá kabelka! :)
    Fashion Lovers

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Cool outfit, I like the skirt!
    http://elsecretodemistercloset.com

    OdpovedaťOdstrániť
  48. Tak tohle je skvělý outfit, to se ti moc povedlo :)

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Tak tohle je skvělý outfit, to se ti moc povedlo :)

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  50. Cool, really into your skirt and bag!

    x
    StephC

    http://sstephcc.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  51. Great look dear kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  52. Cute outfit!
    -mainou
    http://www.looksbymc.com

    OdpovedaťOdstrániť
  53. Dokonalý outfit, šíleně se mi líbí sukýnka!! :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  54. Moc krásný blog :)
    http://nicoleshyblog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  55. I love so much the skirt, so cool!
    xoxo
    https://www.donkeycool.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  56. Lovely outfit!
    Have a nice week-end!
    Gil Zetbase

    OdpovedaťOdstrániť