SOCIAL MEDIA

motivation diary

15. augusta 2016
Čo vás napadne, keď sa povie motivácia? Ja si okamžite predstavím všetky tie motivačné a skvelé texty, ktoré sa mi niekoľkokrát do dňa ukazujú na instagrame, keď si každé ráno prečítam jeden citát z pozitívneho kalendárika, keď si pozriem obrázky na tumblr, we♥it alebo.. keď si prečítam a pozriem sa do tohto diára. Milujem takéto motivačné vecičky a také, ktoré vám spravia dobrú náladu.
Pamätáte sa na antistresové omaľovanky motivačné mandaly? Nedávno som vám tu o nich písala. Práve z tohto eshopu som dostala jeden takýto krásny Školský motivačný diár na rok 2016/2017. Nie, neprestávajte čítať, lebo spomínam školu. Ani ja nemám rada, keď mi niekto cez prázdniny začne hovoriť o škole, no niečo takéto mi pomôže prežiť tých "strašných" 10 mesiacov, ktoré my žiaci tak neznášame.

Aby som vám upresnila o čo tu ide. V tomto diári máte hneď na začiatku krásne a milé slová od ľudí, ktorí tento diár vymysleli (za čo im aj ďakujem, pretože je to fakt skvel vec!). Vysvetľujú vám všetko, na čo ho môžete využiť.
Každý mesiac máte jednu úlohu, na ktorú máte celý mesiac, aby ste ju splnili. Okrem toho máte na začiatku aj celý mesačný kalendárik na dvojstránku, kde vidíte všetky dni v mesiaci.
Na každý týždeň máte jeden krásny citát, ktorý vám spraví skvelú náladu a podporí vás. Vždy môžete hviezdičkami (od 1 do 5) ohodnotiť svoj deň a napísať, za čo ste vďační.N akonci týždňa máte súhrn, kde napíšete váš úspech týždňa a okrem toho si tam môžete napísať na tri riadky buď za čo ste vďační, z čoho sa môžete poučiť za celý týždeň... Na každý týždeň máte niečo iné.
Najlepšie na všetkom je to, že ku koncu roka budete mať za každý týždeň jeden úspech, čiže spolu 52 úspechov za celý rok a môžete byť na seba hrdí! Ja sa veľmi teším, ako si to všetko budem po tom roku čítať, pretože na niektoré veci, ktoré sa mi podarili by som mohla zabudnúť a takto budem mať všetko napísané a budem vedieť, že som niečo spravila a dosiahla.
Dôležité je aj napísať si nejaké ciele, ktoré budete chcieť za celý rok stihnúť. Na všetky tieto ciele máte vyhradenú jednu stranu, tak si dajte na tom záležať. Ja si ich spisujem aj počas roka, keď ma niečo napadne :)
V diári nájdete aj nástenku vízií. Tam si môžete nalepiť, nakresliť alebo iba napísať čo by ste chceli v živote mať a za čím si stojíte. Vždy, keď budete mať slabú chvíľku alebo budete potrebovať posilniť svoju vieru v sny, pozrite sa na túto stránku.
Samozrejme sa tu nachádzajú aj dni voľna, aby sme mohli odpočítavať, koľko ešte dní je do tých prázdnin.
Veľmi sa mi páči aj to, že v diári sú na niekoľkých stránkach krásne obrázky s motiváciou, ktorá vás povzbudí. Okrem toho nájdete aj vyznačené medzinárodné dni ako sú napríklad medzinárodný deň ľavákov, svetový deň behu alebo svetový deň cestovín (mňam!). Samozrejme, sú tam vyznačené aj sviatky a iné významné dni :)
Ak by ste mali záujem o tento diár, na stránke Veseleveci.sk si ho môžete zakúpiť a to rovno o 10% lacnejší po zadaní kódu: motivaciavskole   Kód platí od 15.8. (čiže oddnes) do 19.8. (vrátane).
Diár môžete nájsť na v obľúbenom kníhkupectve Martinus a takisto aj na ich stránkach martinus.sk 

37 komentárov :

  1. Amazing post! Loving these motivations <3

    Have a lovely day xox
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty obrázky jsou vážně super! Vždycky se mi takové diáře líbily, ale nevim, jestli je to něco úplně pro mě 😊

    Simply Janet

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Naozaj krásny diár. Ja si zakaždým kupujem nejaký školský diár s akýmkoľvek motívom, pretože ho naozaj potrebujem. Tento by som však brala hneď, vyzerá skvelo a človeka pozitívne "nakopne" :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Diář vypadá moc hezky! Po motivačních diářích pokukuju už dlouho a hodně mě zaujal DOLLER, takže si nejspíš pořídím ten :)

    Petra Bartáková



    OdpovedaťOdstrániť
  5. Cute diary!

    http://violettedaily.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ótima postagem, obrigado pela visita, tenha uma semana abençoada.
    Blog:https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tenhle diář bych přesně potřebovala, miluju motivační věci :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nice post!

    Have a nice day

    xx LL

    www.lalouuula.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Je to krásne! Milujem takéto vecičky a tie motivačné obrázky a texty sú vážne super :)
    Weirdhouse

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Great post!!!!
    Chiara
    Www.chiaraangiolino.it

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Very cute, I Love it :)

    https://heyimwiththeband.blogspot.com.br/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jé, tak ten je hodně boží! Právě psi plánuju koupit nějaký diář jak budu teď nastupovat na výšku a toto je teda můj favorit! A ani nevadí že je slovensky :D
    http://kvilla7.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Great post! I love the idea of keeping a motivation diary.

    Xx
    Molly
    www.trendychickadee.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. A beautiful diary! Very motivating!

    Http://Leftbankgirl.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. vypadá dost dobře, ale já bych se stejně k ničemu nedokopala:-D

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ty kráso, o tom slyším poprvé a šíleně mě to zaujalo!
    Prolhaná Mrcha

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Beautiful book! :)

    XX,

    www.ChristinaKey.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Tak ten je krásný, ten by se mi líbil, hned na něj jdu mrknout :).

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Krásny článok a ešte krajší diár. Škoda, že už diár do školy mám. Snáď bude aj budúci šk. rok niečo také. :)
    Colorful blog

    OdpovedaťOdstrániť
  20. mne by takýto motivačný diár bolo treba, pretože niekedy fakt končím z tej školy v slzách :D
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Vypadá krásně, ten bych potřebovala, abych se dostala z té věčné pracovní negativity :D

    Little piece of moi

    OdpovedaťOdstrániť
  22. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. This book looks lovely! :)


    XX,

    www.ChristinaKey.com

    OdpovedaťOdstrániť