SOCIAL MEDIA

black pants & grey coat

31. augusta 2016
 
Tento článok som mala prichystaný už naozaj dlho, no nejako som ho nestihla vydať v správnej chvíli. Asi pred dvomi týždňami bolo počasie, keď som si myslela, že už sa na šortky a tričká s krátkym rukávom ani nepozriem a budem musieť byť zabalená v niekoľkých vrstvách svetrov a šálov. Práve v takomto dni aj vznikol tento outfit s krásnym kabátikom, ktorý mi prednedávnom prišiel z e-shopu stylewe. Veľmi som sa mu potešila, pretože na zimu som mala len zelený a čierny kabát, čo sú síce celkom fajn farby na kombinovanie, ale predsa len, nejaký sivý by sa mi hodil takisto. A teraz mám rovno tri, pretože okrem tohto mi dorazili ešte dva, ktoré budete vidieť takisto veľmi skoro. Spravím taký skorší jesenný "lookbook", aby som vás možno trochu inšpirovala, čo kúpiť.
***
This is my new favourite coat from stylewe! 









49 komentárov :

  1. Outfit je hrozně super, taky budu na zimu/podzim podobný kabátek potřebovat! Moc ti to sluší :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  2. The coat is beautiful:) amazing outfit!
    kisses

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wow i love your top
    http://carrieslifestyle.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten kabát vypadá krásně a tobě moc sluší :)

    My August 2016

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kabátik a aj celkovo outfit je veľmi príjemný a pekný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Takéto outfity mám rada... šedý kabát je krásny a presne také topánky na jeseň chcem (:

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! ja ich mám takisto nové, potrebovala som už nutne nejaké nové :)

      Odstrániť
  7. Omg those shoes bring back so many memories! Love the whole look

    Life is just Rosie
    Instagram

    OdpovedaťOdstrániť
  8. beautiful coat :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. I liked your top very much, I love stripes! I love grey coats and I loved your shoes, as well! You look very beautiful, loved your pictures and the detailing of your top, the mouths, so sweet!
    DenisesPlanet.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásný outfit, kabátek se mi moc líbí a fotky na mě působí opravdu podzimně, nebo spíš takovým tím babím létem, kdy je takové to poslední teplé sluníčko a ze vzduchu je pomalu cítit podzim :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  11. totally my style :-*

    Melanie / www.goldzeitblog.blogspot.de

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Pretty coat :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Kabátek je vážně nádherný! :) Těším se na podzimní lookbook :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Love the t-shirt and shoes love!

    xx,
    Chels
    www.chelseaasoflate.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Wow, loving this outfit!! You look so chic ;)

    Kisses
    Le Style et Moi
    http://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Kabát super, ale kalhoty tip top!!

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Toto je podľa mňa tvoj najlepší outfit!

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Perfect coat! Love the top!

    http://violettedaily.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Mne sa kabáty veľmi páčia na iných dievčatách, ale ja sa v tom nejako necítim :/
    World of Nicol | Back to school giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Krásny kabátik a veľmi ti pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Nádherný outfit, veľmi ti to pristane :)

    Na mojom blogu práve prebieha Giveaway o Japan Candy box, budem veľmi rada, ak sa zapojíš :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  22. That's a nice coat!
    It seems really soft :)
    Love your pants and shoes.

    Celien | The Losing Struggle

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Uvedomujem si, že článok je asi skôr o tom krásnom kabáte, ale mňa najväčšmi zaujali práve tie nohavice, pretože sa snažím nájsť také dokonalé už veľmi dlho. Kabát ti taktiež veľmi pristane, rovnako, ako aj celý outfit. Dávam palec hore! :)

    Lunoted

    OdpovedaťOdstrániť
  24. I love this coat- and the brogues are so chic!

    -Ashley
    Le Stylo Rouge

    OdpovedaťOdstrániť
  25. This outfit looks so comfy! I love it <3 xo, sharon

    http://www.stylelullaby.com/fashion/flaring-into-fall-zaful/

    OdpovedaťOdstrániť
  26. I love your outfit ♥
    Your shoes is amazing!!

    https://heyimwiththeband.blogspot.com.br/

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Love the layered single-chain necklaces <3

    -Clarissa @ The View From Here

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Great post, you look stunning!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Love the coat!
    xo.
    www.itswhatsin.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. That grey coat is SOOOO wonderful! Love it!
    x Frederique
    http://fablefrique.com

    OdpovedaťOdstrániť
  31. This is really cute! I love the whole outfit!

    Raindrops of Sapphire

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Great look, I love the trousers and shoes :)

    http://nikoleannj.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Love the outfit! So casual but chic ❤

    Rebecca xx
    munchies&musings

    OdpovedaťOdstrániť
  34. u look great, in love with your coat!
    xoxo

    http://confidentialcloset.blogs.sapo.pt/

    OdpovedaťOdstrániť
  35. I like this casual and elegant look!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Really love your jacket and pants! <3 Super cute.
    Thays

    www.sillycrazyme.com

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Cool image). I like it (especially I like sucg oxfords)

    http://myessayshelp.org/

    OdpovedaťOdstrániť