SOCIAL MEDIA

vanilla and chocolate shakes

28. júna 2016
Už len pri pomyslení na nejaké teplé alebo varené jedlo v tomto teple je pre mňa utrpením. V minulom článku som vám už niečo načrtla, no dnes to chcem trochu viac rozviesť. S príchodom leta sa mení aj môj celý jedálniček. Zaraďujem viac ovocia (odporci ovocia by ma asi ukameňovali za to koľko ho zjem :D) aj keď by sa dalo povedať, že už viac ani nejde, pretože aj cez iné ročné obdobia mám ovocia v jedálničku veľa. Okrem toho vyhadzujem teplé jedlá, pretože na ne nejako nemám chuť. Parím sa dosť ja, nepotrebujem na to ešte nejaké jedlo :D Síce sa nezmením na RAW maniaka, ale predsa len sa to začína tomu podobať. V takom horúcom letnom počasí s vychladeným smoothie v ruke je to raj! Alebo taký studený melón.. Je tak veľa možností!
Pred niekoľkými mesiacmi som vám spomínala kozmetiku NuSkin, ktorá je trochu drahšia, no za to veľmi kvalitná. Okrem toho, že som mala tú česť vyskúšať ich kozmetické produkty, poslali mi na ochutnávku aj ich Shake. Jeden čokoládový a druhý vanilkový. Priznám sa, že čokoládový som si okamžite dala (pretože ja a čokoláda to je láska na celý život) a dnes prišiel na rad vanilkový, vychladený a s dobrým pocitom po cvičení.
***
I love summer hot days with cold smoothie or water melon. It is heaven ! And this vanilla shake from NuSkin is great for summer days.



Čo to je ? 
Na začiatok vám asi vysvetlím o čom tu rozprávam. Nápoj, ktorý vám predstavujem je shake, ktorý vás zasýti a keď máte nabité dni, je skvelým pomocníkom napríklad na desiatu alebo olovrant. Ja som jeden použila, keď som ešte chodila do školy a tento som si nechala na doma.

Ako chutí ?
Vanilkový nápoj chutí naozaj po vanilke. Necítila som v ňom nič umelé a veľmi sa mi podobal na proteinový nápoj, ktorý mám doma. Akoby som to jednoduchšie popísala - klasická vanilka. Musím však povedať, že čokoláda bola omnoho lepšia. Tá chutila úplne ako kakao.

Príprava je veľmi jednoduchá. Stačí ak obsah vrecka poriadne zmiešate s 250 ml mlieka a je len na vás aké si zvolíte.

Záver
Vždy v každej recenzií vám hovorím pravdu a preto ani táto nebude výnimka. Síce chuťovo tento nápoj bol celkom dobrý a môže vyhovovať niektorým ľuďom, ktorí nemajú čas, ja nie som zástancom práve takýchto nápojov. Samozrejme, ak nemáte čas alebo chuť na nejaké jedlo, môže to byť skvelá náhrada, no nie na dlhú dobu. Ak chcete mať po ruke vždy záchranný balíček, určite vám tento nápoj odporúčam, pretože si ho môžeme prichystať aj po ceste :) No moja ďalšia objednávka z NuSkin bude už vždy len kozmetika :) (článok o kozmetike nájdete tu)


42 komentárov :

  1. I need to try it! :)
    Have a nice week my lovely!
    xxx
    www.travelera.es

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Must be lovely!
    kireikana.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mamka koupila přesně tenhle tr90 box s takovejma tyčinkama a bůhví co. Vůbec mě to ale neoslovilo protože mě přišlo že to je plno cukru a radši si dám dvě jabka co maj stejně míň kalorií a cukru než ta tyčinka. Ale ten shake vypdá dobře a asi bych tim neměla jen tak opovrhovat! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzerá to dosť dobre:)

    http://www.accessoriesforbeauty.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. I've never done shakes before. I think I would like the chocolate one. Thanks for sharing. Xo, Ellese

    Rock.Paper.Glam.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sounds like an awesome shake! It is so rare to find a healthy shake that is tasty!

    www.rdsobsessions.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Také v létě vůbec nemám chuť na teplá jídla a tak nějak automaticky jím více ovoce a zeleniny, v létě není nic lepšího! :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  8. I love vanilla too! I have a vanilla protein powder that I have every morning with Bananas and Blueberries. So good!

    ❤︎
    Dakota D.
    http://fannypacksandvisors.com
    Instagram: @missdsquared413

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nom! Sounds so good


    www.changeable-style.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. I love both of em and I think the combination will taste good as well. thanks for sharing!

    xx
    Rica | www.sassycebuannachic.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. I love vanilla shake and I think I should try it!

    www.ismurfshion.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. great post!!

    nuevo look con camiseta con espalda descubierta y ultima oportunidad para participar en el SORTEO de unos zapatos!!
    http://eltrasterodecris.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Yummy!! xoxo


    http://www.lookandchic.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Vypadá to dobře (ten čokoládový bych si dala hned). Jinak v létě to mám uplně stejně, taky nemůžu jíst nic teplého a jím hlavně saláty. Taky jsem si poslední dobou začala dělat ledové čaje, které hezky zchladí :)
    Young, Wild and Free

    OdpovedaťOdstrániť
  15. někdy bych to chtěla ochutnat, ale nejsem moc na tyto nápoje:)


    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Delicious <3
    I like the photos.
    Have a nice week!
    Kisses
    Dili
    New post: http://www.milanotime.net/navy-lace-up-embroidered-blouse/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. They look good!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: MOROCCAN DAYS

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Sounds nice!!!
    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. They look good!
    Emma
    www.emmalovesfashion.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Wonderful post, love it! :)
    Could you click on the links in this post? I would be very grateful :)
    Maybe follow for follow? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/06/summer-essentials-dresslink.html

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Hovoríš mi z duše - ako záchranný balíček fajn, ale hoci chutia dobre - žiť by som na tom dlho nedokázala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. I love everything that tastes like vanilla and chocolate, so I'd probably love it! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Well, chocolate is always a good idea!

    xo Vanessa from www.Trendique-Magazine.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Looks nice. I love watermelon smoothies

    www.theglossychic.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Seems like a great shake. I used to eat watermelons till last month but currently I am savoring mangoes in this hot summer.

    xoxo Eva | www.evakindles.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Sounds like an awesome shake!
    Marianna
    www.heelsallure.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Yasssssss! Need to give it a shot!

    http://www.pret-a-reporter.co.uk/blog/edita-wears-off-my-shoulders/

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Would love to try these, thanks for sharing! x

    adelelydia.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Cool. Thanks for sharing.
    xoxo, Rachel
    http://www.rachelvogttrends.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Great post! Need to try...
    Marianna
    www.heelsallure.com

    OdpovedaťOdstrániť