SOCIAL MEDIA

to the moon and back

7. júna 2016
dress - She In, shoes - Deichmann,
Vždy, keď idem fotiť nejaký outfit, snažím sa vyzerať na fotkách čo najlepšie. Aké prekvapenie ! Veď kto nie ? Vždy si spravím svoj klasický "účes" (ak sa to účesom dá nazvať), hodím na seba svoje klasické líčenie a dám šošovky. Snažím sa vyzerať tak, aby ste som bola "normálna". Ako to myslím ? V skutočnosti (opýtajte sa kľudne mojich kamarátok) som dosť bláznivý človek. Rada si užívam život, smejem sa a nosím rôzne bláznivé veci. Samozrejme nie stále, ale občas na seba niečo také hodím.
Ako napríklad teraz. Toto je asi prvý outfit, kde som sa naozaj vybláznila a nechala som svoje bláznivé ja ukázať pred objektívom. Keď som uvidela tieto šaty, hneď som si predstavila presne takýto outfit, ktorý je niečo úplne iné ako tie, ktoré ste tu videli doteraz. Tmavý rúž, ktorý som dosiaľ vôbec nepoužívala, pretože som ho nemala moc s čím poriadne skombinovať som teraz konečne využila.
A viete ako som sa cítila ? Úplne voľne. Slobodne. Skvelo. Ľudia, ktorí ma obchádzali sa na mňa pozerali buď s úsmevom alebo prekvapením, nepochopením. Už dávno som sa rozhodla, že názory ostatných musia prejsť jednoducho cezo mňa. Áno, určite prijmem nejaké rady, ktoré poradia a posunú vpred, no keď niekto naschvál "hejtuje" a zhadzuje iného človeka, to je už priveľa. A prečo ? Len preto, že niekomu nesedí práve jeho štýl ? Každý sme predsa iní :)
***
This is my real me. I am crazy and free girl and in this outfit I can decribe it ! And dark lipstick is great combo with this dress from She In :)  















57 komentárov :

  1. I like everything in this look!!! Love the post!!

    https://sashashut.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeden z nejzajímavějších a nejlepších outfitů, co tu máš! :)

    Simply Janet
    Realash - sérum na řasy GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Love the dress, such a beautiful print xoxo

    https://theninebyivana.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty šaty jsou boží :D A máme stejné botky. A ta rtěnka ti sluší. Vážně, jak píšeš, kašli na okolí a užívej si to, protože ti to sakra sekne.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. So on point!
    You have such a lovely blog!

    Diana Cloudlet
    www.dianacloudlet.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. That dress is so cute! I love the print :)
    xoxo

    Ileana

    http://www.novelstyleblog.com/meet-rach/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherné šaty, fakt majú niečo do seba! a skombinovala si to skvele, veľmi sa mi páči ten účes a rúž :) nech si hovoria ludia čo len chcú! jednoducho krása!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. I love that dress!
    xx S.
    http://www.cappuccinocouture.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. veľmi zaujímavé šaty ! :) mne sa strašne páčia, že sú také iné ... a mnoho ľudí sa bojí ísť do niečoho viac crazy, kvôli druhým ľuďom, ako sa na nich budú pozerať ale treba to brať pozitívne nech si myslia čo chcú, hlavne že sa v tom cíti človek sám dobre :) super galaktický look :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. although i don't understand the language, this outfit is bomb omg

    Paper Milk Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  11. This is such an interesting outfit, and I love what you did with your hair!


    - Seyra x
    http://www.pavementsarerunways.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. The look es very amazing! I like the hairstyle :)

    Kisses ♡

    IT GIRL AILÉN

    OdpovedaťOdstrániť
  13. To je skvelý outfit aj s tým účesom, rozkošné :))

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Veľmi výnimočný outfit :)
    www.beautyporadca.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Love this outfit, you have combined it amazingly! Such an inspiration.

    BamBam BLOG
    Xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Outfit je možná trošku bláznivější, ale jde vidět, že se v něm cítíš dobře a hrozně ti to sekne, takže...co řešit! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Love those shoes! xx

    http://www.lookandchic.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Tie šaty sú krásne :O Celkovo sa ti celý outfit vydaril <33
    http://happythreee.blogspot.sk/2016/06/spring-outfit.html

    OdpovedaťOdstrániť
  19. This is such a lovely and unique dress and I love the way it looks paired with those shoes, perfect match! Thanks for sharing, girlie, and I hope you have a great day!

    XO,

    Jalisa
    www.thestylecontour.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. What a cool outfit! You totally pull off this look!

    www.rdsobsessions.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Přiznám se, že tohle není můj styl a já sama bych si to asi nedala ALE moc se mi to na tobě líbí a myslím si, že se to k tobě skvěle hodí a sluší ti to :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Great pattern... playful hair style!

    Thanks for passing by :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Love this look and your hairstyle is so pretty!

    http://MARTASFASHIONDIARY.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  24. I did these space buns a while back too .
    I match them perfectly with ur Galaxy outfit .
    New post on my blog . Do drop by soon <3
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    OdpovedaťOdstrániť
  25. I love the pattern on that dress, it's so unique!
    Aleeha xXx
    http://www.halesaaw.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Skvelé fotky a skvelé šaty, aj keď nie sú môj štýl. Nepochopím niektorých ľudí, ktorí ma kritizujú, keď niečo takéto poviem - páči sa mi to, ale nie je to môj štýl. Vraj, ako to je možné... Pre mňa je to celkom normálne, predsa sa mi môže páčiť hocičo, nie? Veď aj práve o tom je móda a dnešný svet - vedieť oceniť štýl niekoho iného, aj keď to nie je tvoja šálka (alebo aj šialka) kávy :) Ako som už povedala, fotky sú nádherné a vyžarujú neskutočnú energiu.. Celý tento blog.. Ihneď dávam odbeeer :)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Outfit je super! Aj účes a všetko! :) Nemusí byť všetko vždy normálne, aj keď nehovorím, že toto je nenormálne alebo tak niečo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Milujem tvoj štýl oblečenia, tvoje outfity. Bodaj by som mala toľko sebavedomia čo ty na nosenie takýchto výraznejších kúskov. Skvelý článok aj fotky! :)
    FIT FOR LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  29. the hair with the dress very quirky and fun!
    http://www.thestyletune.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Love, love, love. Everything from your hair to your shoes! x

    VanessaVonJames | Fashion Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  31. This dress is too cute. Love your hair, too.
    xoxo, Rachel
    http://www.rachelvogttrends.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. That dress is lovely! xx
    catmorais.blogspot.pt

    OdpovedaťOdstrániť
  33. This outfit is gorgeous :)
    Subscribing ;)

    https://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Ty šaty jsou tak neobyčejný a krásný! a moc ti to sluší:)
    PS: Nádherný fotky! ♥
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  35. The pattern on your dress is so lovely, we're in love how you paired it with those chunky platform shoes, great look!

    ISA Professional

    OdpovedaťOdstrániť
  36. CO nejvíce lidí, co jdou proti proudu ♥ super!

    OdpovedaťOdstrániť