SOCIAL MEDIA

accessories

7. mája 2016
Ako dôležité sú pre vás doplnky ? Ja som na ne niekedy pomerne zabúdala a musím sa priznať, že aj teraz sa mi to stáva. Snažím sa vždy aspoň jeden malý kúsok pridať do outfitu, pretože aj tá maličká vec ho dokáže povýšiť na omnoho lepší a iný.
Keď mi ešte minulý týždeň prišiel jeden krásny náramok, spomenula som si na mnoho kúskov, ktoré mám doma a vôbec ich nenosím. Takže som si dala konečne nejaký záväzok, aby som ich začala kombinovať do outfitov. Dnes však bez outfitu vám ukážem moje obľúbené doplnky a hneď prvý je aj skvelý tip na krásny náramok !
***
Do you like accesoriess ? I think, that is very important in every outfits, but sometimes I forgot wear it. Today I show you my favourite pieces :)

 Ako som hovorila. Hneď na začiatku vám ukážem krásny náramok, ktorý mi prišiel zo stránky Stoklasa.cz Je kovový a bez uzatvárania. Stačí si ho nasadiť na ruku a je to. Milujem listy a takýto jednoduchý náramok krásne oživí outfit :)

Hodinky samozrejme nesmú chýbať. Je to jedna z najdôležitejších vecí, ktoré musím mať, no doma mám asi len troje a z toho nosím najviac tieto. A to preto, lebo sú v takej neutrálnej bielej farbe. Veľmi sa mi páčia, že sú celkom jednoduché a hodia sa asi ku všetkému. Kúpila som ich ešte dávno v Bulharsku, takže ich asi už ani nezoženiete.
Husľový kľúč je jedna z takých vecí, ktoré by som si dokázala predstaviť aj ako tetovanie (ktoré ma naozaj veľmi ťahá, no aj odrádza tá bolesť). Keď mi prišiel už dávnejšie táto krásna retiazka, vedela som, že ju budem nosiť veľmi často. A aj sa tak stalo. Je veľmi jemná a zamilovala som si ju okamžite.
A ďalší náhrdelník/retiazka, ktoré mám v obľube. Ani neviem prečo, ale poslednou dobou som si veľmi obľúbila geometrické tvary. Či už na oblečení, príveskoch alebo retiazkach. Táto si ma dostala ešte aj kvôli tomu, že je trojitá a má tyrkysovú farbu :)

Chcela by som sa vám ešte aj veľmi poďakovať za krásne komentáre k posledným dvom článkom. Mala som veľmi ťažký týždeň, pretože som končila s autoškolou a mala som záverečné skúšky. Tie som zvládla a môžem sa vám pochváliť, že som čerstvá vodička ! :)

48 komentárov :

  1. Moc se mi líbí náramek a náhrdelník s tyrkysovými kuličkami :)
    Můj blog: Veronique beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja doplnky veľmi nenosím... akurát tak minimalistické (: inak, ten husľový kľúč je super, mám takú brošňu a nosím ju v zime na čiapke (:

    Lifestyle & beauty by Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Love these <3 Accessories can make any outfit look beautiful!!

    http://www.rakhshanda-chamberofbeauty.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten náramok je naozaj krásny ako aj náhrdelníky! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nice bracelet
    New post
    http://www.melodyjacob.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Great jewelry! Perfect!

    xoxo Lynda

    http://fashion-petite.com/denim-trends-wir-sehen-blau/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. That feather bracelet is so beautiful I though it's ring at first, would be so cool :D

    xx

    d'star

    *d'star*

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Love the bracelet and the gold.necklace :)

    http://everythingthatclicks.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Looks beautiful! :)

    XX,

    Photography & Fashion Blog

    www.CHRISTINAKEY.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Gorgeous pieces, loved the feather bracelets! Xx

    www.thefashionfolks.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Love these accessories!
    Have a great weekend
    Cinzia

    new post "Oggi mi voglio vestire come al Coachella festival"
    www.callmeblondiebycinziasatta.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Mňa osobne doplnky vôbec neberú. Nenosím ich často ale predsa je dobré nejako nimi ozvláštniť outfit.

    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Mňa osobne doplnky vôbec neberú. Nenosím ich často ale predsa je dobré nejako nimi ozvláštniť outfit.

    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Gratulujem k vodičáku ♥ snáď to dám raz aj ja :D ten trojitý náhrdelník je krásy, musím si podobný zaobstarať aj ja :D
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Beautiful items Dear:)
    Have a nice weekend!:)
    kisses
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Krasne kousky, ja doplnky nenosim skoro vubec, ale budu to muset konecne napravit :-)
    Lovely imperfections

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Amazing accessories!

    Kiss, DadieB. ~
    dadiebradshaw.altervista.org

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Lovely pieces! Very pretty :) Thanks for sharing!

    ~ Nicole
    www.nicolevaidosa.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. love the braclet! simple but so beautiful
    have a great day
    xx,
    http://evelyn-halim.blogspot.co.id/

    OdpovedaťOdstrániť
  20. I love the gold layered neckllace! I'm a massive fan of gold accessories!
    Tenz
    www.shesbaouthatlife.com
    xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Krásné věcičky!! Asi nejvíc se mi líbí ten náramek ze stoklasy!

    Www.italianfashionpasta.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Wonderful accessories
    great
    kiss
    new post http://sarameirelesthesnowwhite.blogspot.pt/2016/05/my-essential-morning-products.html#more

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Ten motiv pěříček miluju, stejně tak se mi v poslení době lííbí geometrický tvary. Doplňky jsou vždycky bezva na oživení a ozvláštnění outfitu :).
    PS: na mém blogu právě probíhá giveaway, takže budu moc ráda, když se zapojíš :)
    CATAMOUNT Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Great post! Love the images as well. Hope you have an awesome new week.

    Style For Mankind
    Bloglovin

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Ten náramek je naprosto dokonalý! A od eppi bych si chtěla pořídit nějaký šperk :)

    Nails | OPI Brisbane Bronze

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Já osobně doplňky moc nenosím, ale tohle se mi moc líbí :) Hlavně ten houslový klíč ♥ http://danielleshan.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Doplňky se nosit snažím, ale občas také zapomenu :) Momentálně přemýšlím o koupi nových hodinek. Ty co mám jsou už staré a ne moc kvalitní, tentokrát bych ráda investovala do lepších :)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Love your pieces. A watch is a must have accessory for me. If I don't wear it, I feel naked.

    www.mydailywear.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  29. ten listovy naramok je perfektny a huslovy kluc tiez v podstate vsetko si viem predstavit, ze by som vynosila aj ja :) hoci doplnky poslednu dobu tiez zanedbavam

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Wow I love all these pieces!!! *-* Especially the last necklace!
    Have a lovely day dear!
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť
  31. The feather bracelet is my fave, but I also love the layered necklace! So pretty.

    Carrie
    curlycraftymom.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Love that bracelet. So pretty


    http://www.michellespaige.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  33. What amazing pieces! I love them all!
    Love, Lindsey
    http://thenomisniche.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  34. What amazing pieces! I love them all!
    Love, Lindsey
    http://thenomisniche.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  35. these are so pretty,love them all x

    http://lifestyleandso.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť