SOCIAL MEDIA

a lot of plans

31. mája 2016
jeans - She In, shoes - Fila, t-shirt - Cropp Town, earrings - Stoklasa
V nedeľu, asi jediný deň, keď si konečne sadnem v pokoji pred notebook a mám čas si plánovať celý ďalší týždeň, písať nové články a oddýchnuť si - nabrať sily na nasledujúce dni, som si uvedomila, že to aký mám rýchly život posledný polrok je niečo neskutočné. Vždy som si hovorila tú otrepanú vetu "ako ten čas letí", no ani zďaleka ma nenapadlo to, že pôjde takto rýchlo. Cez týždeň je to podobná rutina, ktorá sa opakuje a víkendy bývajú vždy iné. Som však rada za svoju rutinu, ktorú mám cez týždeň, pretože ma baví to, čo robím. Myslím, že tak to je správne.
Vždy sa snažím plánovať si každý článok dopredu, aby ste tu skoro vždy mali každý druhý deň niečo nové. Fotím, píšem a publikujem. Baví ma to. Cvičím, chystám si zdravé jedlo a stále sa snažím niečo nové naučiť. Či už zo stránky zdravého životného štýlu, módy alebo proste života. Niekedy si však možno neuvedomujem, že plánujem až moc. Chcem sa trochu viac oslobodiť od tých vecí, ktoré ma až priveľmi držia na zemi a chcem žiť viac spontánne. Nebáť sa aj nových vecí.
Posledné dva týždne v škole už nemám ani poriadne čo robiť, a tak stále čítam. Prečítala som skvelú knihu P.S., ktorú odporúčam úplne každému. Pomohla mi aj v tomto ohľade. Pretože žiť bez plánovania, spontánne nie je nič zlé a nikomu tým neublížite, len si zlepšíte život. A práve to sa mi na tom najviac páči !
***
I love this jeans ! I love stickers on it :) And what is your plan for this week ? I hope my will be good ! :)








  A tieto náušničky ? Mám ich z eshopu stoklasa, kde majú naozaj krásne a nevšedné kúsky. Veľmi ma dostali aj tieto náušnice, ktoré sú zaujímavé už len kombináciou farieb ! Čo vy na ne ? Máte radi veľké masívne náušnice alebo skôr preferujete takéto menšie ? Ja som za oboje !

A aby som nezabudla ! Výherkyňa giveaway je Alexandra Čuchorová. Gratulujem :)

 


52 komentárov :

  1. Cool look! Love your jeans 💙💙💙
    xxx
    www.travelera.es

    OdpovedaťOdstrániť
  2. This is so laid back and comfortable! I absolutely adore it! <3

    http://looktheotherway.co

    OdpovedaťOdstrániť
  3. You looks stunning! Great outfit!!
    Xoxo,
    Love from www.trangscorner.com {a lifestyle, fashion, beauty, and food blog}

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásný džíny i tílko :)

    http://fitblogies.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Amazing outfit! I love this jeans.
    XX
    http://theoceansdock.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Love your jeans!!

    www.aimeroseblog.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. You look great, love those pants and stickers on them too.

    https://dzaniica.blogspot.ba/ xx

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Love how rad and laid back this outfit is! You look Gorgeous! <3

    Angelie // Colourpop Ultra Matte Lip in Lax Review + Swatch

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Love those patches ! I think I'm going to copy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Such a stylish and cool look ! I really love your jeans with the patches.
    Kisses
    Marie

    www.whatiwearinlondon.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tie džíny sú bombastické!

    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Rifle sú fakt pekné!! Ale vadí mi tam to tričko lebo už mi to príde že je tam veľa vzorov. Mne osobne by stačilo obyčajné čierne/biele.:))

    SASHA´S LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ugh, the jeans are so chic, love 'em! Xx

    www.thefashionfolks.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Love your denims with the patches!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tak ty džíny jsou fakt bomba :) Jinak máš pravdu, občas je lepší věci neplánovat. Mě to například naučil čtvrťák, protože jsem hodně zažila a taky se hodně změnilo. Právě díky tomu mi došlo, že přehnaný plánování spíš škodí :)

    Simply Janet

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ! :) Presne tak, proste niekedy neplánovať a užívať si :)

      Odstrániť
  16. Uplne super nápad na výrobu gatí si mi vnukla :)

    Ak by si mala chuť, potešili by si i mna, skús sa zapojiť do giveaway-u
    Dominicaminarik

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa to tiež napadlo ! :) Ak vyskúšaš, daj vedieť :)

      Odstrániť
  17. Those jeans are insane and cool! Love them :D
    You've gained a new follower! I'll would love to see you on my blog ^^

    Love, Marie Roget | Marie Roget Shop

    OdpovedaťOdstrániť
  18. great look!
    kisses from dubai ❤️
    www.mahryska.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. You look beautiful. I love this pants with patches !

    Best,
    Measlychocolate by Patty

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Great look, and the pants, so cool, love the patches!

    besos,
    M
    The Flower Duet

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Love your top!

    - Seyra x
    http://www.pavementsarerunways.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Love the fun look of the jeans. Stunning look.

    www.pink-purpledots.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. I love the jeans you're wearing! tallenttrisha.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. great casual style
    kisses
    http://www.theitalianglam.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Tie jeans sú absolútne skvelé! :) Veľmi trendy teraz :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Super fun outfit!

    www.julialundin.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. These jeans are the coolest! Love them!

    XoXo,

    Tamara - LoveofMode.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Great Look, loving that jeans <3

    xoxo flowery

    http://www.beautynature.ch

    OdpovedaťOdstrániť
  29. these jeans are so cool!
    the remind me of the 90's and how i loved patch work on anything denim - great look!

    -Andréa

    A.Viza Style

    OdpovedaťOdstrániť
  30. The jeaaans <3 it's like we're back to the 90's, I'm so glad old trends are taking a return xx

    www.coffeeatpradas.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  31. love those jeans :)

    x Lilli
    please check out my fashionblog if you want: www.LilliFerreira.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. really nice jeans!

    blog: www.fashi0n-m0de.blogspot.it
    youtube: https://www.youtube.com/channel/UCq_Aya-v4acfRK4qUYgi6vA

    OdpovedaťOdstrániť
  33. I love love love your jeans!!

    Liz
    www.raw-shrimp.com

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Cool jeans!
    xx. Mirjam
    www.miiju.ch

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Like so much the look,
    and the denim is amaze!!

    HTTP://FRENCHIESUNDERTHESUN.BLOGSPOT.COM

    xoxo

    ps: thx for your comment!

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Love that jeans!! ♡

    http://www.pastelfreakgirl.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť