SOCIAL MEDIA

Weleda - Family Box

29. apríla 2016
Pred pár dňami  som vám na instagram postovala fotku s krásnym tyrkysovým boxom s líškou, ktorý mi prišiel od značky Weleda.sk. Článkov s výrobkami od tejto značky ste si tu mohli všimnúť už viacero, pretože túto kozmetiku mám veľmi rada. Je prírodná a vôňa každého produktu ma prenesie niekam do lesa.
Čo sa ukrývalo v tomto krásnom boxe ? :)
***
I post on my instagram photo of box with fox from Weleda.sk. I love this brand because this cosmetic is natural. What products are in this box ? 


Vlasové tonikum, masážny olej s arnikou, balzam na nohy a skinfood.
Ako prvý tu mám masážny olej s arnikou. Najprv som nevedela, ako ho využijem, no nemusíte chodiť na špeciálne masáže alebo aby vám ich niekto robil doma. Tento olejček je naozaj skvelý, keď si ho sami natierate a vmasírujete do pokožky. Je potom hebká, vláčna a pružnejšia. Uvoľňuje napäté svaly a celkovo prehrieva telo. A vonia skvelo :)
Táto vodička na vlasy bola naozaj jedna z najlepších aké som vyskúšala.Je to rozmarínové vlasové tonikum, ktoré oživuje pokožku hlavy a bojuje proti tvorbe lupín. S nimi som mala niekedy veľký problém, no zmizol, ale vlasy som mala už po prvom použití lesklé a hebké.
A ako posledné dva produkty tu mám Balzam na nohy, ktorý je výborný. Hneď v ten deň som si spravila pedikúru a natrela som si týmto krémom nohy. Mala som ich na druhý deň omnoho vláčnejšie.
Skinfood je moja srdcovka. Už niekoľkokrát ste ho mohli u mňa na blogu vidieť, ako naň píšem ódy a je to tak aj teraz. Toto je zmenšená verzia, ktorá sa mi skvelo hodí do kabelky a mám ho stále pri sebe. Osvedčil sa mi najmä v chladnom počasí, no nielen vtedy. Používam ho stále a na úplne všetky časti tela.


50 komentárov :

  1. I haven't tried this products, the box is so cute!
    Happy weekend
    xxx
    www.travelera.es

    OdpovedaťOdstrániť
  2. look good~

    theautumnstreet.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. The design of that box is so cute.

    www.mydailywear.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten box je naozaj krásny! Milujem modrú a líšky tiež:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jééé... je nádherné a plná skvelých produktov.

    Lifestyle & beauty by Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Haven't tried this product yet but the packaging is so cute! :)

    STYLE VANITY

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak ten boxík je neskutečně roztomilý. :)

    Dívka z venkova

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nejkrásnější box na světě! A ten obsah je taky skvělý, máme doma a dělá to radost =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je pravda ! Všetky tie produkty sú úplne skvelé :)

      Odstrániť
  9. Boxík je krásný! :) Všude na výrobky od Weledy čtu samou chválu, tak snad si od této značky v budoucnu taky něco pořídím :)

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu ráda, když se zúčastníš :)
    Giveaway

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Great products!

    http://violettedaily.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. These are nice! Please check out my latest lookbook challenge.

    Kisses xo | From Aliona With Love

    Instagram alionawithlove

    Twitter alionawithlove

    OdpovedaťOdstrániť
  12. How cute *_*

    The Cutielicious
    http://www.thecutielicious.com
    Federica

    OdpovedaťOdstrániť
  13. This looks really good! :) I like Weleda a lot.

    Love, Bella
    http://kessebolleblog.blogspot.de

    OdpovedaťOdstrániť
  14. They do look like good products :)
    Your blog is great, and the outfits in it are awesome!
    Would you like to follow each other on GFC? let me know :)
    http://stormia-fashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Moc pěkná recenze a fotky :) Ale nejvíc mě zaujala ta krabice s liškou! :D :)
    FOXIE SIMMA

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Rozkošný box! :) Super článok :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Hi Nadush! It seems a really beautiful box. Thanks for sharing your review!!! Have a wonderful day, kisses (and thank you for your visit),
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Great the product!!! Have a wonderful weekend! :))

    http://kasztanowydomek.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Fúha, o tejto značke som ešte nepočula a recenzia ma dosť zaujala, pekný článok :))

    Bibi Brooks

    OdpovedaťOdstrániť
  20. That box is beyond cute! I love Weleda products...I have several of their massage oils.
    Christina ♥ https://caliope-couture.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Oooh what a great box of goodies! I've never tried this brand before but sounds great xx

    http://www.thatnewdress.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. These products look great and I love the colorful packaging!

    Carrie
    curlycraftymom.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Oooh looks supercool! I've never heard of Weleda but it looks wonderful <3

    xx Bash |   go say   H E Y   B A S H

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Ich finde die Produkte von Weleda super! :)

    XX,
    Photography & Fashion Blog

    www.CHRISTINAKEY.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Krásná krabička! A super produkty v ní, myslím, že na to vlasové tonikum se mrknu pro přítele :) Díky za tip :)
    Veronique beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Och! I haven't seen this box before! Looks really nice and could be a nice present, say on Mother's day

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Oh what an awesome find & adorable packaging! Thanks for sharing :)

    XO,
    Amanda
    misslulupearlblog.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Jé, tak to je super, že boxík máš taky! Je strašně roztomilý, že? Snad ta největší roztomilost, kterou kdy Weleda vytvořila :) Hele a nevadí ti u toho Skin Foodu vůně? Já se těšila na super bylinkovou, ale jsem z ní trochu zklamaná, protože když ho rozetřu na pokožce, vůbec mi nevoní :/

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Ďakujem za milý komentár ! :) Ja som bola najprv tiež dosť prekvapená nad špecifickou vôňou, ktorú má, no nejako som si zvykla, pretože doma mám už tri a milujem ich ! Každý mám v jednej kabelke, a keďže patrím k ľuďom, ktorí majú dosť suché ruky v každom ročnom období (hlavne okolo nechtov), potrebujem poriadnu hydratáciu a za to, že je on taký hustý aj s tým olejčekom mi vždy skvelo pomôže :) Takže skús si vôňu nevšímať, ak ho máš rada,lebo ja som mala aj rôzne krémy, ktoré voňali skvelo a nehydratovali mi ruky vôbec :/

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Krabicka je uplne nadherna :) mojim oblubencom je jednoznacne krem na chodidla. Ozviezi a zjemnuje pokozku. Odporucam :)

    OdpovedaťOdstrániť