SOCIAL MEDIA

random photos

20. mája 2015


Dnes len takto fotkami :) 
***
Today only photos :) 
  • konečne máme domácu rebarboru - už mi chýbala po tej zime - a tak som urobila rebarborovo-jahodový koláč, pretože jahody a rebarbora je neskutočne dobrá kombinácia ! / finally we have rhubarb ! I cook rhubarb & strawberries cake because this combination is the best!
  • jeden z obľúbených čajov / one of the favorite tea
  •  na deň matiek som bola trochu originálna a spravila som maminke ovocnú kyticu :) / on the Mother´s day I made for my mum fruit bouquet :)
  • objednala som si knižky z Martinus.sk a dostala som krásnu záložku - zozadu si môžem napísať obľúbenú knihu a obľúbený výrok z nej :) / I ordered books from Martinus.sk and I got this great bookmark :)
  • potrebovala som nejaké nové tielko a šortky / I needed T-shirt and shorts  
  • Divergencia ♥
  • Neskutočne rýchlo rastie ! Už má 5 mesiacov !! / He growing fast! He is 5 months already !   

7 komentárov :

  1. Thanks so much for your nice words!!
    I love your blog so much
    I´m following your blog in GFC
    I invite you to follow me
    dezazu.blogspot.com.es

    OdpovedaťOdstrániť
  2. i'm loving the shorts and the cropped top! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkné! Ta buchta vypadá fakt lákavě :) A pejsánek nádherný :)

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásný :) A hned u první fotky jsem dostala hlad, což v tuto dobu není dobrý :D

    OdpovedaťOdstrániť