SOCIAL MEDIA

life lately

25. mája 2015
Po dvoch dlhých a ťažkých týždňoch, ktoré som zakončila pätnástimi hodinami v obsluhe oddychujem. Nič nerobím celý deň len čítam knihy, blogy, počúvam hudbu a mám aj rest day od cvičenia. Ako si užívate vy takéto dni ničnerobenia ? :) Môžem vám aj sľúbiť, že sa viac pustím do fotenia, pretože posledné týždne som na to nejako nemala čas, stále sa niečo dialo, a tak som sa k tomu nedostala. Mám síce pár starších fotiek, ktoré vám sem dnes dám, ale chcelo by to už niečo viac slnečnejšieho a letnejšieho. Niekoľko dní bolo zlé počasie, ale dnes je už celkom pekne a dúfam, že to tak vydrží. Po dvoch týždňoch, keď som mala prax sa mi bude dosť ťažko vracať do školy, ale nebude to na dlho, pretože už 17.6. končím, a tak si pomaly už aj plánujem čo na leto. Máte nejaké plány ? Ja som si už dala pár vecí na papier, pretože ak by som si ich nezapísala, zabudla by som na to, polovicu by som neurobila a leto by bolo monotónne. Ja potrebujem mať nejaké tie plány, inak by to bola nuda. Ale aj spontánne rozhodnutia budú! A určite aj veľa článkov na blogu, aj keď sa počítaču chcem vyhýbať čo najviac, pretože je to fakt veľký požierač času a keď hľadám nejakú inšpiráciu alebo rôzne iné veci skončím vždy aj večer.. A to nie je práve kvalitne využitý čas.

Už dávnejšie som si nekupovala žiadne laky, a keď som uvidela nové svieže letné farby v katalógu Oriflame, hneď som si dva objednala. Tyrkysový lak jeden mám, ale ten je moc hustý a aj keď zaschne rýchlo sa do neho urobia odtlačky, a tak som potrebovala nejaký iný. Niekedy som túto farbu nenávidela a teraz je jedna z mojich obľúbených :D A žltý som doma ešte nemala a myslím, že na leto je ako stvorený. Oba veľmi dobre schnú a farby majú žiarivé.
Konečne aj pár fotiek z vonku, keď bolo pekne slnečno :)
Dlho som hľadala túto čokoládu a nakoniec som ju našla u nás v malom obchodíku. Je dobrá, ale že by ma nejako ohromila, tak to nie. Omnoho lepšia je Oreo alebo Toffee Wholenut. / Sladké malinovky nemám rada, ale vždy rada skúsim niečo nové. Sestra mi nedávno kúpila túto malinovú a na prekvapenie bola veľmi dobrá.
Doteraz som sa nejako vyhýbala datliam. Všade som ale videla dobré ohlasy na to ako chutia, a keďže ja mám rada aj sušené figy, myslela som si, že mi budú chutiť. A mala som pravdu ! Možno by som si ich nebola ani kúpila, ale chcela som spraviť domáce musli tyčinky, ktoré sa náramne podarili a TU je recept. A tak som ich kúpila. Je to super náhrada za nejakú sladkosť. A zdravá ! 
Keď bolo tak slnečno, musela som sa zladiť. 
Ten objektív ma stále prekvapuje viac a viac. Neskutočný je !
Horúce kakao na večer je asi tá najlepšia voľba. Hlavne keď ste už poriadne unavení..

3 komentáre :

  1. Love the nail colours!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jaktože končíš už 17? :O :)
    Laky jsou pěkné, obzvlášt ten tyrkysový - já na žlutou moc nejsem. Souhlasím a doufám, že se to počasí venku už konečně umoudří, chci sluníčko :) Jinak pěkné fotky, opravdu ti foťáček moc pěkně fotí :)

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I love the shades of your polish, especially the yellow one! :)
    Would you like to follow each other?

    http://5foot7andbambieyes.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť