SOCIAL MEDIA

turquoise girl

2. novembra 2014
Asi prvý outfit, ktorý sa tu zobrazil na tomto blogu. Bojím sa trochu vašich reakcií, pretože som sem ešte takýto príspevok nedávala a vždy radšej stojím za objektívom ako pred ním, ale keď som vám už sľúbila, že sem budem dávať aj takéto príspevky, nejako som sa prekonala a postavila som sa pred foťák. Dúfam, že budete spokojní a fotky sa vám budú páčiť :)
 Mám rada kombináciu trička a blúzky a začala som zbožňovať tyrkysovú. Aké sú vaše obľúbené farby ?

T-shirt : Terranova/Skirt : NY-orker/ Shoes : Fila/ Shirt : F&F

6 komentárov :

  1. I totally love this look! that top is fantastic. Have an awesome day.

    Kenny,
    WHATKENNYHEARTS.com
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM @kennydaily
    FOLLOW ME ON BLOGLOVIN
    LIKE WKH ON FACEBOOK

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Check Out my Fashionblog.
    www.fashionstylebyjohanna.blogspot.de

    Kisses

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nice pics.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I absolutely love this look. That shirt and skirt are so cute!

    http://pedisource.com/nail-salon-equipment-furniture.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. That tee is so cool and I love the socks!!! You have perfect legs for them :) Lovely lady!! Kisses

    All Things Bright and Lovely

    OdpovedaťOdstrániť